VOI HELLANDUUDELIS!!
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5435589&p=1&tmode=1&smode…
lapsellista touhua aikuisilta naisilta, voi tsiiisööööössssss
Kommentit (15)
" minä en sitten halua missään nimessä luopua kesäkerttu-nimestä." Aikast lapsellista puuhaa, joka kyllä sopii " mammoille" jotka ei muusta enää puhukaan kuin raskaudesta ja vauvojen kakasta.
Huoh, tossa syy, miksen mene esim perhekerhoon---kun kaikki naiset on siellä ihan sekaisin!
Käsittämättömän lapsellista touhua aikuisilta ihmisiltä. Millähän ne meinaa tulla keskenään toimeen seuraavat 8 kk, sillä kesäkuuhun on vielä piiiitkä matka....
Kyllä se joukko siitä harvenee, sitten ei teidän tarvitse stressata odottajien asioista :)
Oispas kiva tietää, mikä noiden lapsukaisten keski-ikä oikein on, lapsi vai vielä lapsempi? ;)
tähän keskusteluun? ;) Olisi hyvä että tietäsivät kuinka lapsellisa ovatkaan...;) (menisin itse mutta ei ole nikkiä)
Vierailija:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5435589&p=1&tmode=1&smode…lapsellista touhua aikuisilta naisilta, voi tsiiisööööössssss
Tulevia äitejä? Onneksi ei minun..
Vierailija:
Hyvä se on esittää täysjärkistä kun ei ole raskaana!
Onko nuo ihan tosissaan???? Epäilen, että on aika paljon nuoria odottajia kesäKERTUISSA : ))))
" Tuota... kyselen ihan rauhan merkeissä, että mikä ero nyt näillä oikein on ja miksi on kaksi ryhmää? Olisi todella kiva jos olisi vain yksi ryhmä kesäkuussa-06 saaville odottajille."
Tuossahan selkeästi kerrotaan, että naiset saavat seuraavan kerran vasta kesäkuussa. Eli Kesäkertut on siis ryhmä kesäkuussa saaville odottajille :-D
Haluaisiko joku perustaa kanssani ryhmän kenties seuraavan kerran marraskuussa saaville odottajille, tai jos seksi ei nyt ihan lähiaikoina innosta niin miten olisi jouluna 2010????
minä saan toivottavasti juhannuksena 07 seuraavan kerran! säälittävää, i know,.
Seksihän se Kesäkertuilta puuttuikin (aivojen lisäksi)...
en nimittäin tosiaan halua luopua " saan joulukuussa 2005 kerran tai kaksi-höpönassuset" nimestä
Hyvä se on esittää täysjärkistä kun ei ole raskaana!