Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä Nutrilett-kuurilla olevia?

Vierailija
16.03.2011 |

Miten kauan olette kestäneet ko kuuria ja ne, jotka olette ruumiillisesti raskaassa työssä, oletteko pärjäneet töissä ko litkuilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tykkää niin paljon makeista. En syö juurikaan mitään makeaa koskaan. Ja 5pv kuuri sisälsi, yök, pirtelöitä, vanukkaita, makeita ällökeksejä, yök yök.

Pari päivää kestin. Söin lisäksi pahimpaan nälkään appelsiinin ja iltaruoalla lisäksi perussalaattia.

Kilo tipahti.

Nyt perinteisin keinoin jatkan laihdutusta, parempi minulle kun ei tarvi syödä ja juoda noita ällölitkuja.

Vierailija
2/2 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin on mennyt, ei ole vaikeaa. Nutraan 2 viikkoa ja sen jälkeen sitten osanutrauksella tarvittasessa siihen asti kunnes saan halutut kilot pois. Nutrasin tammikuussa ja tiputin 8kg, sitten pidin taukoa ja nyt vielä 5 kg nutrailen pois... Uskoisin, että tuo 5kg lähtee parissa viikossa. Mulla ei ole ruumiillisesti raskas työ, joten siihen en osaa sanoa, että miten silloin pärjäisi. Lenkkeilen kyllä päivittäin, ja ihan hyvin on jaksanut. Mulla ei nutratessa tule mitenkään heikko olo, päinvastoin, on ihan hyvä ja energinen olo. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän