Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
Täällä nyt paheksutaan, että työnantajat ja lasten kaverit ynnä ties ketkä kaupantädit saavat tietoonsa kaikki yksityisasiat blogia lukemalla. Mutta ei todellakaan nimellä googlaamalla tule blogi hakutulokseksi, ellei blogia pidä omalla nimellä.
Se on sitten toinen asia, että jotkut naapurit tai tutut möläyttelevät nimiä av-palstalla.
ei sitä jonkun tutun blogia noin vain löydä, kun harvempi kirjoittaa ihan omalla nimellään. Siis tottakai, jos blogeja noin yleensäkin lukee, niin saattaa törmätä jonkun tutun tai puolitutun blogiin.
Aika OT, mutta mun mielestä pohjat vetää Onnen päivät vai mikä lie-blogisti, joka kertoi että tämä kolmas raskaus oli vahinko. Siis kyllä korvat kuumotti ihan ulkopuolisena lukijanakin, että WTF???!!!!! Kenelle nää ihmiset luulee kirjoittelevansa? Lapsi lukee sitten vanhempana olleensa vahinko, sekä monet perheen ystävät, sukulaiset jne.
En kirjoita pahalla, mutta kun ei vaan millään voi käsittää, onko sitten jotain exhibitionismia (itse en kertoisi edes hyvälle ystävälleni jos tulisin vahingossa kolmatta kertaa raskaaksi, että oli vahinko, ihmettelen muutenkin miten ihmiset kehtaavat kertoa kymmenien vuosienkin jälkeen että joku lapsi oli vahinko). Jutut menevät usein kyseisen lapsen tietoon ennen pitkää ja ei varmasti ole sellainen tieto, jota olisi koskaan pitänyt jaella eteenpäin.
tällä keskustelupalstalla on ihan aiheesta oma erityinen maineensa. Tämähän on vitsi koko palsta, mutta ei hyvä sellainen. Uteliaisuuttni minäkin tulin tänne "lueskelemaan", ja nyt kyllä ymmärrän miksi tämä maine on niin valtaisia. Tätäkin ketjua voi vain hämmästellä, ei niinkään tuo rivinvälinen ja suora pahansuopaisuus - sehän on niin normaalia toisille. Mutta tämä on mitä uskomattominta soopaa ja normaalin ÄÖ:n alla jäävää "dialogia", juuri sellaista mitä parhaissa sketsisarjoissa aikoinaan oli. Sarjoissa missä tyhmät eivät tietenkään itse ymmärrä olevansa tyhmiä - ja sehän se paras vitsi useinkin on. Mutta minua tämä keskustelu ei oikeastaan saa edes hymyilemään - niin kuin ei mikään missä kylvetään pahaa. Toivon vilpittömästi, että kaikkien kirjoittajien suurin huoli olisi ne omat lapset ja se arvomaailma mihin he oppivat. Mikäli vanhemmat parantavat maailmaa ala-arvoisin keinoin - eivät lapsetkaan voi muuta mallia saada. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Jaksamista kuitenkin paskanjauhannan kohteena oleville äideille, isille, lapsille ja muille osallisille. Elämä on jokaisella juuri niin hyvä kuin sen rakentaa. Parempia harrastuksia toivon myös "maailmanparantajille", oikeita ongelmia ja niiden ongelmien selvittämistä varten on jo monta hyvää järjestöä, niissä toimiminen asettaa asiat oikeisiin mittakaavoihin ja toimiminen saa aikaan hyvää. Toivottaasti tämän Vauva lehden "toimituskin" huomioisi, ettei tälläinen hölmö maine ole perhelehdelle hyväksi ja suhtautuisi asiallisella tavalla henkilökohtaisuuksiin menevien kirjoitusten kohdalla poistaen pahaa mieltä aiheuttavat kommentit ja keskustelut täältä. Minusta tämä keskustelu on juuri sellainen.
Pakko nostaa tätä, koska pitkästä aikaa asiallinen viesti ketjussa. Pitää ehkä laittaa palautetta jo lehden toimitukseen, alkaa mennä jo hyvästä lehdestä maku kun tämä palsta on samanlainen tasoltaan kuin suomi24.fi. Surullista.
AV-mammallahan onkin niin hitokseen rahaa ostaa jotain loistokasta :D
Kyllä Burrea ja Monnalisaakin saa pikkualella, mutta ei taida mammojen sossurahat enää sätkätopan ja kaljakeissin jälkeen riittää :D
AV-mammallahan onkin niin hitokseen rahaa ostaa jotain loistokasta :D
Kyllä Burrea ja Monnalisaakin saa pikkualella, mutta ei taida mammojen sossurahat enää sätkätopan ja kaljakeissin jälkeen riittää :D
Tämmöisiä suollatte tänne ja kehtaatte haukkua blogeissanne av-mammoja. Itse taidatte olla oikein stereotypioita av-mammoista :)
Juu, ei tosiaan ollut mitään järkevämpää sanottavaa tähän ketjuun tällä erää. Jatkan seuraamista.
... tän palstan seuraaminen on yhtä sairasta kun jäisi kolaripaikkaa kyttäämään. Ja silti tätä tyhmyyden (viittaamatta kenenkään tiettyyn tahoon), rumuuden ja pahansuopaisuuden alkulähdettä jää vaan hypnotisoituna tuijottamaan. Minäkin.
Siis mitä teille on tapahtunut noin pahaa elämässänne, että teidän täytyy käyttäytyä toisianne kohtaan noin!?!
YLLÄPITO! NYT PELI POIKKI PLEASE!
tällä keskustelupalstalla on ihan aiheesta oma erityinen maineensa. Tämähän on vitsi koko palsta, mutta ei hyvä sellainen. Uteliaisuuttni minäkin tulin tänne "lueskelemaan", ja nyt kyllä ymmärrän miksi tämä maine on niin valtaisia. Tätäkin ketjua voi vain hämmästellä, ei niinkään tuo rivinvälinen ja suora pahansuopaisuus - sehän on niin normaalia toisille. Mutta tämä on mitä uskomattominta soopaa ja normaalin ÄÖ:n alla jäävää "dialogia", juuri sellaista mitä parhaissa sketsisarjoissa aikoinaan oli. Sarjoissa missä tyhmät eivät tietenkään itse ymmärrä olevansa tyhmiä - ja sehän se paras vitsi useinkin on. Mutta minua tämä keskustelu ei oikeastaan saa edes hymyilemään - niin kuin ei mikään missä kylvetään pahaa. Toivon vilpittömästi, että kaikkien kirjoittajien suurin huoli olisi ne omat lapset ja se arvomaailma mihin he oppivat. Mikäli vanhemmat parantavat maailmaa ala-arvoisin keinoin - eivät lapsetkaan voi muuta mallia saada. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Jaksamista kuitenkin paskanjauhannan kohteena oleville äideille, isille, lapsille ja muille osallisille. Elämä on jokaisella juuri niin hyvä kuin sen rakentaa. Parempia harrastuksia toivon myös "maailmanparantajille", oikeita ongelmia ja niiden ongelmien selvittämistä varten on jo monta hyvää järjestöä, niissä toimiminen asettaa asiat oikeisiin mittakaavoihin ja toimiminen saa aikaan hyvää. Toivottaasti tämän Vauva lehden "toimituskin" huomioisi, ettei tälläinen hölmö maine ole perhelehdelle hyväksi ja suhtautuisi asiallisella tavalla henkilökohtaisuuksiin menevien kirjoitusten kohdalla poistaen pahaa mieltä aiheuttavat kommentit ja keskustelut täältä. Minusta tämä keskustelu on juuri sellainen.
Pakko nostaa tätä, koska pitkästä aikaa asiallinen viesti ketjussa. Pitää ehkä laittaa palautetta jo lehden toimitukseen, alkaa mennä jo hyvästä lehdestä maku kun tämä palsta on samanlainen tasoltaan kuin suomi24.fi. Surullista.
...mutta valitettavasti ylläpidolla tuntuu olevan joku erityinen syy olla sulkematta tätä ketjua.
Any publicity is good publicity?
Eivät taida ymmärtää millaisen kuvan tämä antaa lehden arvomaailmasta.
Veikkaan että lehden arvomaailmaan kuuluu, että aihe vapaa -palstalla saa keskustella ihmisistä, ilmiöistä ja maailman menosta. Näin luettu ketju tuo myös liikennettä sivustolle, mainostajat tykkää.
Tämä ketju on on pyörinyt täällä iät ja ajat, mistä tämä yhtäkkinen drama?
Veikkaan että lehden arvomaailmaan kuuluu, että aihe vapaa -palstalla saa keskustella ihmisistä, ilmiöistä ja maailman menosta. Näin luettu ketju tuo myös liikennettä sivustolle, mainostajat tykkää.
kukaan kieltänytkään, etteikö aiheista saisi vapaasti keskustella. MUTTA kuten netiketissäkin todetaan;
"Ole kohtelias sähköpostia kirjoittaessasi
Älä kirjoita sähköpostissa mitään sellaista, mitä et olisi valmis sanomaan henkilölle kasvotusten
Kirjoita harkiten keskusteluryhmiin
Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä samaa viestiä tarpeettoman moneen ryhmään. Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita."
http://www.internetopas.com/netiketti/
Kyllä kait sinäkin voit tunnustaa, että tämän viestiketjun henki on kaikkea muuta kuin yllä kuvattu tapa kommunikoida?
Kaikista oudointa on jokaiseen kommenttiin vedota, että "XXXX se nyt siellä taas itkee jotain", ihan niin kuin täällä palstalla ei tosiaan voisi olla ketään muuta kuin tietyt ihmiset paikalla.
Olen itse ilmeisesti harvinaisen neutraali keskustelija täällä, sillä löydän ihan hyviä pointteja kummastakin riitapukariryhmästä, mutta ei silti tulisi mieleenikään ruveta täällä asioista nimettömyyden suojista huutelemaan ja nimittelemään ihmisiä.
On tietynlaista persoonan kysymättömyyttä, jos henkilö näkee kaiken täysin mustavalkoisena. Ikä ja henkinen kypsyy tuo mukana kykyä nähdä myös ne harmaat sävyt.
Uskokaa pois, tuollainen riidan kylväminen vaikuttaa vain niin, että onnistutte ennen kaikkea myrkyttämään oman mielenne. Sääliksi käy.
Ei bloggaa isommista lapsistaan koska ovat niitä KOULULAISIA joista ei saa mitään kirjoittaa. Jos olet seurannut blogia tietäisit kyllä järjestelyt tms. Ompas järkkyä
bloggaajan nimellä löytyy irc-galleria ja sieltä koululaisten nimet.. ja kun tietää, mitä nimiä hakea blogista, saa aika helposti esiin ne viestit, missä on kerrottu koululaisista, heidän asumisjärjestelyistään ja niiden syistä.
Olisiko tätä myrkkyä voinut jo lakata hämmentämästä? Onko nyt parempi mieli?
Jos siis vaivaa se, että äidin nimellä löytyy lastenkin nimet ja kuvat.
..tätä. Ja en ole edes blogisti.
Haastankin kaikki hyvää netikettiä kannattavat käyttämään ahkerasti "Ilmoita asiaton viesti" painiketta ja laittamaan Vauva -lehteen sekä ylläpitoon yhteyttä.
Törkeyksien kirjottelijat luulevat, että ainoastaan blogistit voivat ilmoittaa asiattomuuksista ylläpitoon, mutta kuka tahansa voi tehdä niin. Ja minä ainakin teen, vaikka ko. viestit eivät minua henkilökohtaisesti kosketakaan.
kukaan kieltänytkään, etteikö aiheista saisi vapaasti keskustella. MUTTA kuten netiketissäkin todetaan;
"Ole kohtelias sähköpostia kirjoittaessasi
Älä kirjoita sähköpostissa mitään sellaista, mitä et olisi valmis sanomaan henkilölle kasvotustenKirjoita harkiten keskusteluryhmiin
Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä samaa viestiä tarpeettoman moneen ryhmään. Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita."<a href="http://www.internetopas.com/netiketti/" alt="http://www.internetopas.com/netiketti/">http://www.internetopas.com/netiketti/</a>
Kyllä kait sinäkin voit tunnustaa, että tämän viestiketjun henki on kaikkea muuta kuin yllä kuvattu tapa kommunikoida?
Kaikista oudointa on jokaiseen kommenttiin vedota, että "XXXX se nyt siellä taas itkee jotain", ihan niin kuin täällä palstalla ei tosiaan voisi olla ketään muuta kuin tietyt ihmiset paikalla.
Olen itse ilmeisesti harvinaisen neutraali keskustelija täällä, sillä löydän ihan hyviä pointteja kummastakin riitapukariryhmästä, mutta ei silti tulisi mieleenikään ruveta täällä asioista nimettömyyden suojista huutelemaan ja nimittelemään ihmisiä.
On tietynlaista persoonan kysymättömyyttä, jos henkilö näkee kaiken täysin mustavalkoisena. Ikä ja henkinen kypsyy tuo mukana kykyä nähdä myös ne harmaat sävyt.Uskokaa pois, tuollainen riidan kylväminen vaikuttaa vain niin, että onnistutte ennen kaikkea myrkyttämään oman mielenne. Sääliksi käy.
nostan
Haastankin kaikki hyvää netikettiä kannattavat käyttämään ahkerasti "Ilmoita asiaton viesti" painiketta ja laittamaan Vauva -lehteen sekä ylläpitoon yhteyttä.
Törkeyksien kirjottelijat luulevat, että ainoastaan blogistit voivat ilmoittaa asiattomuuksista ylläpitoon, mutta kuka tahansa voi tehdä niin. Ja minä ainakin teen, vaikka ko. viestit eivät minua henkilökohtaisesti kosketakaa
nostan
Törkeyksien kirjottelijat luulevat, että ainoastaan blogistit voivat ilmoittaa asiattomuuksista ylläpitoon, mutta kuka tahansa voi tehdä niin. Ja minä ainakin teen, vaikka ko. viestit eivät minua henkilökohtaisesti kosketakaa
Ja tällä toiminnalla saamme kaikki rakastamaan lastenvaateblogejanne pyyteettömästi?
Älylliset keskustelut ovat jossain aivan muualla. Kaikista "mammapalstoista" tämä ehkä pahin, tämäkö muka ainoa "asiaton" ketju tällä palstalla :D :D
Älylliset keskustelut ovat jossain aivan muualla. Kaikista "mammapalstoista" tämä ehkä pahin, tämäkö muka ainoa "asiaton" ketju tällä palstalla :D :D
Kyllä kyllä, kaikki muut ketjut täällä on tosi kesyjä. Ainoastaan tässä ketjussa on rikoksia ihmisyyttä vastaan ;)
kun Vauva-lehti ja vauva.fi ovat osallisena tällaisessa, en minä halua tukea enkä lukea kumpaakaan enään. Minun tilaukseni päättyi.
Voimme vaikuttaa valinnoillamme.
kun Vauva-lehti ja vauva.fi ovat osallisena tällaisessa, en minä halua tukea enkä lukea kumpaakaan enään. Minun tilaukseni päättyi.
Voimme vaikuttaa valinnoillamme.
laitas blogisi osoite lähteissäs ;)
mutta voi pettymys, oliko hän shoppaillut vain nuorimmaiselle.