Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti huutaa lapselle vaatekaupassa.

Vierailija
15.03.2011 |

Olin sovittamassa farkkuja niin viereisessä kopissa oli äiti lapsensa kanssa.

Alkoi siis niin että äiti sanoi lapselle normaalilla äänellä että istu tässä (sovituskopissa ilmeisesti).

Ilmeisesti lapsi ei halunnut istua rauhassa kun kohta alkoi hirveä tiuskinta ja huuto ISTU ISTU ISTU ISTU!!

Ihan kuin jollekkin koiralle. No lapsi alkoi tässä vaiheessa itkemään.

Siitä se äiti vasta hermostui ja alkoi tiuskimaan LOPETA ITKEMINEN!! x 10.

No joo....

Kaikki huipentui siihen että äiti uhkasi jättää lapsen kauppaan tyyliin MINÄ JÄTÄN SINUT TÄNNE KAUPPAAN!!!

Sitten ilmeisesti äiti poistui lapsen kanssa kaupasta kun ei enää kuulunut mitään.

Olisin tietysti voinut puuttua tähän mutta ei se olisi mitään auttanut...

Näin Malmilla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin tänään poikani ja tyttöni, sekä poikani kaverin kanssa ostamassa pojalleni kenkiä.

Sportiassa mulla meinas palaa käämit ihan totaalisesti! Pojat rupes pomputteleen palloja ja tyttö perässä. Kielsin varmaan 20 krt kauniisti -> ei mitään vaikutusta!

Jumankauta! Kaikki käytöstavat ihan kadoksissa ja sillä kaverilla myös... ja sama meno jatkui stadiumissa.

Sit ostettiin kengät. Kysyin pojalta monta kertaa et onko hyvät, räpläs kaverin kanssa kännyköillä ja hoki vaan joo-o on on. Sit lähdettiin kaupasta ja hän halus vetää uudet kengät jalkaan, vanhojen liian pienien tilalle -> annoin kengät pilalle ja yhtäkkiä ne oliki ihan huonot jalassa ja mitä kaikkee...

Mul oikeesti palo käämit. Annoin kyllä tulla ihan huolella, en huutanut, mutta olin varmasti kovaääninen ja ulkopuolinen varmasti ajatteli et voi poika parkaa...

Vierailija
2/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun se huuto alkoi heti ja melko pienestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina uhkaillaan ja mitään uhkauksia ei pidetä.. Jätän sut yksin tänne kauppaan jne.

No jättäs perhana ees kerran :D

Vierailija
4/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset vaan ovat niin taivaallisen rasittavia, että vanhemmalle on jäänyt kestovitutus päälle, eikä jaksa lässyttää joka asiasta.