Mitä tekisit (Huutis-asiaa)?
Minulla on myynnissä yksi vaate jonka itse huusin joskus vuosi sitten 3€:lla. Nyt kun laitoin sen myyntiin, kuvailin selvästi että on haalistunut ja paljon käytetty, niin siitä on huudettu jo 10€, ja huutajia on monta. Ei ole mikään merkkivaate edes! Nyt pelottaa että saan tuosta varmasti negan palautteen, kun ei kukaan järkevä maksa tuollaista hintaa käytetystä, haalistuneesta vaatteesta! Minulla on samaan aikaan myynnissä vastaavia lähes uudenveroisia vaatteita (sama käyttötarkoitus) ja niissä on hinta nyt monta euroa halvempi. Pitäisikö laittaa jotain lisäystä kohteen tietoihin, että tajuavat että en ole liioitellut vaatteen kuntoa?
Kommentit (5)
tuonne lisäyksen että postikulut sisältyvät hintaan KOSKA hinta on kivunnut järjettömäksi kohteeseen nähden.
niin mun mielestä ei ole sun asia harmitella sitä. Ole iloinen että saat hyvän hinnan. Huutaja päättää itse mitä tarjoaa, turhaan ryhdyt noin kiltiksi.
että postikulut sisältyvät huutohintaan, jos hinta näyttää nousevan. Koskaan ei ole kukaan jälkikäteen valittanut, että vaate olisi ollut huonompi kuin olin kuvaillut.
Itsekin myin joku aika sitten paidan ja housut 10e kalliimmalla hinnalla kuin mitä olin itse uutena maksanut... Ja yhden vaatepaketin kanssa olin "pulassa": myin lasten käyttövaateita, tarkasti kuvailtuna kaikkina pesunukkineen ja muutamine pinttyneine tahroineen ja silti hinta vain nousi ja nousi. Lopulta kaivelin kaapeista lisäyksiä vaatepakettiin; omatunto ei olisi antanut periksi myydä sellaista vaatekasaa yli 100e hintaan... Kyllä huutonet on ihmeellinen paikka. =)
Ehkä joku osaisi kertoa, miksi siitä tarjotaan, esim. itse saatan etsiskellä pitkään jotain ihan tiettyä kuosia, vaikka olis ihan H&M:ää tms.
Varmaan 5 henkilöä kisasi vaatteesta, josta ajattelin saavani vitosen.
Taisin antaa vaatteen ilman postikuluja ja jäin kuulostelemaan tuleeko palautetta... Mitään ei kuulunut jälkeenpäin