Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMG mikä kakku, tahtoo , tahtoo!!!!

Vierailija
15.03.2011 |

http://kakkukatri.vuodatus.net/blog/1698910/louis-vuitton-speedy-bag-ka…

Mistä helkutista saan itselleni tälläsen kakun, mä niiiiin haluun tän 30v. synttäreilleni.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Yksi kakuntekijä ;)

Vierailija
22/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.jimijjjp.vuodatus.net/" alt="http://www.jimijjjp.vuodatus.net/">http://www.jimijjjp.vuodatus.net/</a&gt;

on ainakin hinnat kohillaan, joskus kaveri kysyi hintaa kakulle ja oli jotain ihan uskomatonta.

Vierailija
24/34 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään joka tekee fantasia- ja hääkakkuja työkseen. (Myöskin siis tuollaisia laukun kaltaisia) ja tuo maksaisi hänellä tehtynä n.80-100e. Toki jotkut kakut voivat tuon 160e maksaa, mutta niihin tarvitaan sitten kyllä vähän enemmän kokoa tai vaikeutta.

Itse en pihinä noin paljon maksaisi kakusta, vaikka tiedän että ovat sen arvoisia. Sen vuoksi teenkin kakkuni itse ja opiskelen kondiittoriksi :)

Jos tuollaisen saisin 100 eurolla niin voisin harkitakkin. Missääin hän tekee kakkuja, onko hänellä oma konditoria vai?

Vierailija
25/34 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tälläinen kakku olisi helppo, niin varmaan olis useammassakin kodissa tälläinen kakku juhlapöydässä.

Vierailija
26/34 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin helppo tehä ku ikinä vaan. Leikkaat kakkupohjat sopivan mallisiksi, kasaat tuohon "laukku" muotoon. Sivelet pinnan kermavaahdolla, värjäät marsipaanin tai sokerimassan ruskealla pastavärillä tai ihan tummalla kaakaojauheella vain. kaulit marsipaanin tomusokerin avulla, nostat kakun päälle ja painelet sen kiinni, varo vekkejä ja ryppyjä. alaspäin pikkuhiljalleen kun venytät niin niitä ei tule. leikkaat vaikka pizzapyörällä ylimääräiset marsipaanit pois. Maalaat (esim confettista, ullanunelmasta tms. saatavalla) kultaisella syötävällä metallivärillä nuo kuviot ja muotoilet hantaakit marsipaanista tms.

Mutta tosiaan.. jos hinnasta puhutaan niin en lähtis mäkään alle 80 e tekeen tätä kakkua. Pelkkiin raaka-aineisiin näissä kakuissa yleensä menee jo useampi kymppi, kun näitä ei ihan muussatulla banaanilla ja mansikkahillolla täytellä. Lisäksi se tuntien työ. Tokikaan kakku ei ole tunteja työstettävänä, vaan kylmässä, sillä aikaa kun noita päällisiä ja koristeita työstetään.

Ihan vaan mielenkiinnosta teen pikaisen gallukysymyksen?

Kenen mielestä tälläinen ekassa linkissä oleva kakku olisi helppo tehdä ja kenen mielestä vaikea?

Vierailija
27/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis vastaus sille kakuntekijälle joka kysyi missäpäin vaikutan ;)

Vierailija
28/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon se pyysi yhdestä kakusta?

Mä en ole tuollaisia koskaan tehnyt tai edes yrittänyt, mutta pystyn kuvitella mitä ne kaikki ainekset maksavat kun pitää olla sitä ja tätä ja sellaista värkkiä ja sitä hilettä ja tätä väriä ja se sivellin jne.... Olisi kiva tietää mitä tuollaiset erikoiskakut oikein sitten maksaa? Itse tehtynä omaan tarpeeseen ja mitä niistä pyydetään kun niitä tehdään toisille ihmisille?

Vierailija
29/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon se pyysi yhdestä kakusta? Mä en ole tuollaisia koskaan tehnyt tai edes yrittänyt, mutta pystyn kuvitella mitä ne kaikki ainekset maksavat kun pitää olla sitä ja tätä ja sellaista värkkiä ja sitä hilettä ja tätä väriä ja se sivellin jne.... Olisi kiva tietää mitä tuollaiset erikoiskakut oikein sitten maksaa? Itse tehtynä omaan tarpeeseen ja mitä niistä pyydetään kun niitä tehdään toisille ihmisille?

niillä on alv:t, tilavuokrat yms maksettavana, eivät tee niitä kakkuja ainoastaan harrastuksena vaan leipätyökseen. Itse en tuollaisesta kakusta yli viittä kymppiä maksaisi mutta kukaan ammattilainen ei tuollaista kakkua sillä hinnalla tekisi

Vierailija
30/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon se pyysi yhdestä kakusta? Mä en ole tuollaisia koskaan tehnyt tai edes yrittänyt, mutta pystyn kuvitella mitä ne kaikki ainekset maksavat kun pitää olla sitä ja tätä ja sellaista värkkiä ja sitä hilettä ja tätä väriä ja se sivellin jne.... Olisi kiva tietää mitä tuollaiset erikoiskakut oikein sitten maksaa? Itse tehtynä omaan tarpeeseen ja mitä niistä pyydetään kun niitä tehdään toisille ihmisille?

niillä on alv:t, tilavuokrat yms maksettavana, eivät tee niitä kakkuja ainoastaan harrastuksena vaan leipätyökseen. Itse en tuollaisesta kakusta yli viittä kymppiä maksaisi mutta kukaan ammattilainen ei tuollaista kakkua sillä hinnalla tekisi

Kyllähän tohon maksaa ainekset jo 20 e, työtä kuluu n. 4 h x esim. 35 e/h. 160 e, liippaisko läheltä?

Vierailija
31/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 euroa kakusta joka pilaantuu kahdessa päivässä?????????

Vierailija
32/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 euroa kakusta joka pilaantuu kahdessa päivässä?????????

Jos tahtoo hienon kakun. Voithan sä ostaa 20 eurolla käpykakun sittarista.

Mun mielestä esim. 160 euron hinta on täysin perusteltua, jos tekijä ei hyväntekeväisyytenä harrasta...

Vierailija
33/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se kakkukin on täynnä paakarin hikeä, ihosoluja, nöyhtää, viiksiä/kainalokarvoja.... Huh huh. En ikinä ostaisi ruokaa tuohon hintaan! Enkä varsinkaan hiellä nysvättyä!

Vierailija
34/34 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään joka tekee fantasia- ja hääkakkuja työkseen. (Myöskin siis tuollaisia laukun kaltaisia) ja tuo maksaisi hänellä tehtynä n.80-100e. Toki jotkut kakut voivat tuon 160e maksaa, mutta niihin tarvitaan sitten kyllä vähän enemmän kokoa tai vaikeutta.

Itse en pihinä noin paljon maksaisi kakusta, vaikka tiedän että ovat sen arvoisia. Sen vuoksi teenkin kakkuni itse ja opiskelen kondiittoriksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi