Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

n. 1 vuotiaalle toppahaalarit..Koko?!

Vierailija
15.03.2011 |

Lapseni täyttää joulukuussa vuoden ja oon nyt miettiny josko ostaisi ens talveksi toppahaalarit, kun niitä nyt keväällä saa edullisesti. Mutta olisko se sit 80cm vai 86cm? kuitenki sinne alle varmaan olis hyvä mahtua vielä joku ohuempi fleecehaalari tms..?! ja kuitenki saisi mahtua koko talven ettei tarvitse toisia ostaa lopputalvesta... 2kk neuvolassa lapsella oli pituutta 59cm ja painoa 6kg..pian on 3kk neuvola ja luulenpa että paino hipoo lähellä 7kg!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mun 90 cm pitkä 2-vuotias käyttää vielä ihan sujuvasti ReimaTecin haalaria kokoa 86. Lennen haalarissa koko 86 oli sopiva 1-vuotiaana, jolloin lapsella oli pituutta n. 80 cm

Vierailija
2/3 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

80cm reima-haalari ensi talveksi, lapsi täyttää elokuussa jo vuoden. näyttää kyllä todella isolta. saimme lahjaksi, lahjan saaja ajatteli sitä jo täksi talveksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 cm haalarin. Minulla on kolme heinäkuussa syntynättä lasta ja heistä yksi käytti koko talven koon 80cm haalaria ja kaksi siirtyi joululta 86cm haalariin. Nyt mulla on syyskuun puolessa välissä vuoden täyttävä lapsi ja hänelle on myös 80cm haalari talveksi. Luulen sen menevän koko talven. Meillä ollut haalarit näillä pienillä Reimatec baby-mallia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän