Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkonomit osaa varmasti paljon enemmän kun minä (tradenomi ja kohta KTM)!!

Vierailija
15.03.2011 |

Tuntuu että ei mitään käytännön osaamista mulla vaikka oon käyny BBA-tutkinnon (tradenomi) ja vuoden päästä valmistun KTM:äksi!

Pitäsköhän käydä merkonomin tutkinto tähän päälle vielä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän noilla koulutuksilla ole osoittanut, että kykenet oppimaan tarvittavia asioita.

Kymmenkunta vuotta sitten, kun itse hain töitä (FM), minulta kyseltiin hanakasti atk-taitojani. Kerroin suunnilleen mitä osasin ja että uusien ohjelmien opettelu on minulle ollut helppoa aina. Vaan kun se pomokandidaatti siinä pöydän toisella puolen oli joutunut istumaan iltakaudet kursseilla oppiakseen käyttämään selainta ja tekstinkäsittelyä, niin kai sitä sitten pänni, kun nuori mies itsetuntoisesti ilmoittaa, että osaa paljon ja oppii vähällä vaivalla lisää.

Alempien koulutusten kestosta melkoinen osa on päivähoidossa olemista. Mitä et vielä osaa, opit helposti, jos olet innostunut ja aktiivinen.

(Jos muuten tarkoituksesi oli leuhkia ja provosoida, niin paikka on aivan oikea. Pahin rangaistus sinulle on, että joku pohtii vakavasti... Tosin voi kestää aikansa, ennen kuin tajuat tämän.)

Vierailija
2/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän it-alan projekteja ylioppilas-todistuksella ja koko ajan opin lisää uutta. Ei ne paperit välttämättä kerro osaamisesta yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mä oonkin yo, merkonomi sekä tradenomi :)

Tiedksi vaan: tradenomikoulutuksessa oli ihan samat jutut "perusopinnoissa" kuin merkonomikoulutuksessa. Siihen tuli kyllä aika tavalla lisää sitten päälle. + että suuntautuminen erikoisti huomattavasti pidemmälle.

Eniten olen silti oppinut työssä. Tosin vaikea sitä on arvioida paljonko koulutustaustasta on ollut hyötyä. Kaikessa kirjallisessa raportoinnissa on kyllä tradenomikoulutuksesta ollut suuri apu.

Vierailija
4/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne koulutukset oli kyllä ihan eri planeetalta.

Kyllä siita traden koulutuksesta mulle enemmän hyötyä on.

Nykyajan merkonomikoulutus ei taida enää olla mistään kotoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan