Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumorintaju koetuksella - laihduttamisesta

Vierailija
15.03.2011 |

Puolitoista viikkoa laihista takana. Syön päivittäin 1500 kaloria ja urheilen viitenä päivänä viikossa vähintään tunnin (hiihdän, käyn kuntosalilla tai jumpassa, sauvakävelen). Mies selittää, että näkyy jo, oma olo on tosi hyvä ja lipsumisia ei ole sattunut. Lauantaina tosin olin baarissa, jossa join kaksi lasia viiniä ja kaksi pientä olutta. Ja ylläri, pylläri, paino on viikossa NOUSSUT kolme kiloa!! Mitä helvettiä tämä tämmöinen on?! Ei kai tuo baarireissu nyt noin paljon voi vaikuttaa? Eihän??! Lähtölukemat olivat siis 168/72 ja tänä aamuna paino huiteli jo 75:ssä. Tämä on julmaa pilaa luontoäidiltä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee kyllä pois, mut toki ärsyttävää!

Vierailija
2/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelylenkin verran.

Paino voi vaihddella. Muistan kun viimeksi nutrasin 2 vkoa, niin jossain vaiheessa paino nousi myös. Älä punnitse itseäsi joka pv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nesteitä. Jatka samaan malliin vaan niin hyvä tulee.

Vierailija
4/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mittaa sentit: rinnanympärys, vyötärö, lantio, reisi. Niistä saat todenmukaisempaa lukemaa kuin vaa'alta. Ja olen todella yllättynyt, että iso osa naisia ei tiedä sitä faktaa, että ihan pelkästään kuukautiskierto/hormonit vaikuttavat painoomme! Senkään takia ei kannata punnita kuin 1x/vko ja mieluiten aina samana päivänä heti aamusta.

Vierailija
5/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kerran viikossa olen punninnutkin. Siksipä tuo olikin niin järkytys. Tai oikeastaan en tiennyt, itkeäkö vai nauraa. Mutta ei kai se auta kuin jatkaa ja toivoa, että jossain vaiheessa näkyy puntarillakin edistystä. Olo on tosiaan mainio, tämä ruokavalio on ollut helppo pitää ja urheilukin maistuu hyvältä. Kaksi numeroa liian pienet farkut odottavat kaapissa. Joskus vielä mahdun niihin! Tai sitten pääsen johonkin ennätysten kirjaan ihmisenä joka vain kasvaa, mitä vähemmän syö ;)))

Vierailija
6/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti nestettä ja turvotusta vain noi lisäkilot. Ota mittanauha esiin ja eikun mittailemaan, paino on oikeastaan sivuseikka.

Olen aina ollut normaalipainoinen/hoikka, mutta ns laiha läski. Eli löllyvää löytyy vaikka vaikutan normaalivartaloiselta. Olen aina myöskin harrastanut liikuntaa, mutta en niin tosissani. Vähän yli kuukausi sitten löysä ihra alkoi ärsyttämään niin paljon, että laitoin ruokapuolen remonttiin ja aloin liikkumaan 4-6 kertaa viikossa. Paino ei ole tippunut kiloakaan, mutta senttejä on karissut ja vartalon muodot hieman jo muuttunut.

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi