Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kuinka usein käyt kampaajalla?

Vierailija
15.03.2011 |

Itse 2kk välein ja lapset myös :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut käy kutakuinkin samaa tahtia, varsinkin tuon 1-luokkalaisen pojan pehko kasvaa jo 5-vkossa ihan hillittömäksi-no pehkoksi:)

Vierailija
2/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla pidempikin väli, jos joku kaveri vähän tasoittelee latvoja.Tyttölapset jopa harvemmin, yksi leikkaa itse hiuksensa nykyisin. Poika ja mies käyvät vähintään 6 viikon välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan kauhealta, mutta vain 2-4 kertaa vuodessa. Eli väliä on ollut maksimissaan melkein puoli vuotta!

Toki itse värjäilen silloin tällöin (lähinnä juurikasvua) laadukkailla tuotteilla ja onneksi ystäväni osaa entisenä kampaajana leikata latvaa ja tehdä alkeellisia kerrostuksia..

Kävisin varmaan useammin jos hiukset olisivat lyhyemmät ja olisi joku selkeämpi muoto, jota tahtoisin hiuksissani ylläpitää. Tälläinen semi-pitkä tukka antaa aika paljon anteeksi.

Vierailija
4/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin Tallinnassa latvoja leikkaamassa.

Vierailija
5/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen vuoden välein. Viimeksi lokakuussa... Sellanen peruspuolipitkä, tosin en ole edes latvoja leikannut tuon jälkeen, kääk... Kevytvaalennan itse, sen tein viimeksi uutenavuonna.

Jotenkin se varaaminen on aina niin vaikeaa, ei tahdo saada kovin pian ja mitä jos silloin on jotain menoa... Lisäksi se vaatii aktiivisen kyllästymisen; nyt nämä saa niin kätevästi kiinni että kyllästymisen ensi oireet on vasta ilmoilla. "Pitäis tehdä jotain". Tätä kun jatkuu vielä n. 2 kk niin sitten ehkä tartunkin luuriin. :)

Vierailija
6/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt kerran kampaajalla ja se ei osannut edes leikata.. tämän jälkeen en ole edes halunnut uudestaan. Itse leikkailen kun alkaa kyllästyttämään tai kasvanut ulos mallistaan ja värjäilen itse :)

Vierailija
7/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt kampaajalla aikoinaan ottamassa muutaman permanentin, that'ss all

värjäys ja tasaus hoituu kotonakin