Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämmöinen tapa viettää omat kolmekymppiset ihan pöhkö edes ideana?

Vierailija
15.03.2011 |

Elikäs edessä pyöreät vuodet ja jonkinlaiset kekkerit olisi kiva järjestää ja ajattelin moista:

vuokraisin ison mökin (n.15hengelle) kesällä viikoksi ja arkena (ma-to/pe) kutsuisin mukaan mökille lähisukulaisia (sisko perheineen, vanhempani, miehen vanhemmat ja pari serkkuani) ja mukana olisi oma pesue.

Viikon aikana olisi luvassa yhteisiä "leikkejä" niin lapsille kuin aikuisillekkin mm.veneilyä, retki Ähtärin eläinpuistoon, syömään, kylpypaljuilut mökillä ja uinnit rannassa sekä perinteiset tikan heitot ja mölkyt ja grillailut ja saunomiset etc. ja sitten perjantaina nämä läheisimmät saisivat poistua kera lapsukaisten (omat sovitusti mummille hoitoon viikonlopuksi)ja tällöin paikalle olisi kutsuttu hyviä ystäviäni joiden kanssa sitten viettäisimme perjantai illan ja lauantain syöden ja nauttien hyvästä seurasta.

ja siis jos olisit joku serkuistani loukkaantuisitko jos saisit kutsun "vain arkipäiviksi" etkä sitten lapsivapaaksi viikonlopuksi? Entä jos olisit kaverini niin pitäisitkö ajatuksesta viettää viikonlopun mökillä juhlien kolmikymppisiä? (ja ajatuksena on siis että itse maksan mökin,ruuat ja juomat, sekä mieheni hoitaa kuljetukset mökille kavereilleni samalla kun vie mummit ja lapset takaisin sivistyksen pariin)

Mitä mieltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutat itse en kestäis olla mökillä vkoa sukulaisten kanssa :D

Vierailija
2/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin mielelläni joko koko perheen voimin tai siihen aikuisten iltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutat itse en kestäis olla mökillä vkoa sukulaisten kanssa :D

Vierailija
4/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista serkuistani 2 kutuisin myös kaveriosuuteen, muut saisivat poistuamummin ja lasten kanssa :-D

Vierailija
5/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi se sitten arkena tai viikonloppuna

Vierailija
6/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun vanhemmat ja miehen vanhemmat ja siskon perhe? Äkkiseltään tuntuisi, että viikko yhdessä voisi olla aika rankkaakin, jos ei siis oikeasti ja aidosti olla läheisiä.

Toiseksi mietin, että tosi kalliiksi tulee. Onko sulla varaa?

Mutta toteuta ihmeessä, hyvä idea, jos nuo ehdot täyttyy.

Ja ainakin toteuta viikonloppubileet kavereille. Itse tein just niin 30v. Tosin minulle riitti pelkät bileet. Eli kutsuin 30 ihmistä ja tulivat juhlimaan, mutta ei majoitusta. Kukin meni kotiinsa. Budjetti kesti syömiset ja juomiset. Se riitti.

Vierailija
7/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat joissa käydään, ollaan jonkin aikaa ja sitten lähdetään kotiin, ovat paljon mukavampia.

Päsmäröinnin makua sulla tuossa ylipäätään. Nuo omasta mielestäsi hauskat leikkisi esimerkiksi; no jipii, varmaan kaikki haluavatkin hassata melkein viikon omasta ihanasta kesästään hyppien sun pillisi mukaan jossakin hemmetin yhteismajoituksessa asustellen... no ei.

Kysyit mielipidettä, joten tässä yksi rehellinen sellainen. Älä vedä hernettä nenuusi.

Vierailija
8/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuten olisi tuota edes lähtenyt suunnittelemaan.

Ei houkuta synttäriteemana ajatus riitelevistä sukulaista keskellä suomen suvea :)

Juomat meinattiin noutaa Virosta autolla ja ruoka menisi linjalla tyyliin arkena grillausta, salaattia, pottuja, kalaa, ihan nakkikastiketta, makaroonilaatikkoa, soppia etc. ja sitten jos jonain iltana laittaisi pöydän koremmaksi tai sitten kävisi syömässä valmiissa pöydässä (lounareitakin jemmassa valmiiksi) :)

Mökki on tutun tutun omistama, joten emme joutuisi maksamaan sesonki hintaa siitä ja meillä on käytössä miehen firman puolesta iso auto jonne mahtuu miehen ja minun lisäksi 9 henkeä kyytiin.

Kiitos vastauksistanne. Suurin murheeni oli tuo että loukkaanko jotakuta tällä "jaottelulla" arki-viikonloppu.

ap.

Vierailija
9/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat joissa käydään, ollaan jonkin aikaa ja sitten lähdetään kotiin, ovat paljon mukavampia.

Päsmäröinnin makua sulla tuossa ylipäätään. Nuo omasta mielestäsi hauskat leikkisi esimerkiksi; no jipii, varmaan kaikki haluavatkin hassata melkein viikon omasta ihanasta kesästään hyppien sun pillisi mukaan jossakin hemmetin yhteismajoituksessa asustellen... no ei.

Kysyit mielipidettä, joten tässä yksi rehellinen sellainen. Älä vedä hernettä nenuusi.

Ja siis eihän kenelläkään pakko ole tietenkään osallsitua, siksi lähettäisin kutsut ajoissa, että ne jotka mukaan tahtovat saavat järjestettyä lomiaan ja menojaan sen mukaan että tahtovatko mukaan tulla vai ei.

ja siis tosiaan ei ole tarkotus järjestää mitään "kesäleiri"meininkiä säännöllisellä päiväohjelmalla.

ap.

Vierailija
10/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä kesäksi aika paljon muutakin tekemistä, sellaista jota me itse haluamme ja mikä meistä on hauskaa, emmekä siis todellakaan päivätolkulla käyttäisi aikaamme jonkun yhden henkilön synttäreihin.

Vierailija
11/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä kesäksi aika paljon muutakin tekemistä, sellaista jota me itse haluamme ja mikä meistä on hauskaa, emmekä siis todellakaan päivätolkulla käyttäisi aikaamme jonkun yhden henkilön synttäreihin.

Kiva ja ihana idea. Toteuttamisen arvoinen jos eurot riittää

Vierailija
12/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin tuollaisiin osallistuisin kun niihin perinteiin juodaan kännit ja ollaan lärvit synttäreihin mitkä ovet yleensä ne pyöreidenpäivien teemat.

Vierailija
13/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin tuollaisiin osallistuisin kun niihin perinteiin juodaan kännit ja ollaan lärvit synttäreihin mitkä ovet yleensä ne pyöreidenpäivien teemat.

ihanan mustavalkoista taas av:n tyyliin. Joo, mutta mä en todellakaan tuollaisiin haluaisi. On aika paljon muutakin elämänsisältöä, onneksi.

Vierailija
14/14 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistuisin! ja niistä serkuista: jos teillä ei ole muutenkaan ollut tapana viettää vapaa aikaa juhlien yhdessä (siis ryyppybileitä) niin mielestäni he eivät voi loukkaantua, jos kutsut heidät vain viikolla.

toivottavasti saat ihanat juhlat ja onnea pyöreistä vuosista!