Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihreät haluavat saastuttaa ja tappaa ihmisiä?

Vierailija
14.03.2011 |

Kummastuttaa tuo vihreiden energia ym politiikkaa. He haluavat, että Suomi olisi riipuvainen Venäjän kivihiilienergiasta, miksi ihmeessä? Nyt pakkasten aikoihin Suomeen tuotiin yhden ydinvoimalan verran lisäenergiaa. Kivihiili ja turve tappavat 5000 ihmistä vuodessa ennen kuin pääsevät edes voimalaitoksiin asti. Sen jälkeen niiden pienhiukkaset tappavat kymmeniä tuhansia. Populismi on tietenkin kivaa ja hienoa, mutta joku raja siinäkin pitäisi olla. Tuo Vihreiden haudoilla hyppiminen oli kamalaa kun Sinnemäki tuli heti populistisesti höpöttämään ydinvoiman riskeistä. Pitää muistaa, että voimaa kohtasi maapallon pahin maanjäristys ja toiseksi pahin tsunami ja ainakin toistaiseksi kuonuhreja on murto-osa kivihiiliuhreista per vuosi. vihreät voisivat ostaa sellaiset liittymät, joista sähkö katakaistaisiin sitten kun tietty saastekuorma oliis kertonyt ja sen jälkeen he voisivat käyttää vain tuulta tai aurinkoa ja jos sitä ei ole niin kynttilä on ihan ok ratkaisu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kyse on kateudesta.

Vihreät ovat kateudesta vihreitä elämälle ja näin pyrkivät tuhoamaan sen.

Voi myös olla kyse on ns. Hulk-syndroomasta, jolloin vihreät vihertyvät ja pyrkivät raivossaan tuhoamaan maapallon.

Vierailija
2/3 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti Sinnemäki on hyppinyt haudoilla, niin olen kyllä pettynyt ja järkyttynyt. Olen häntä pitänyt fiksuna ihmisenä, mutta tuohan on ihan uhmaikäisen lapseni käytöstä. Hänkin hyppi tänään lelun päällä josta ei enää pitänyt jostakin syystä mitä en ymmärtänyt.

Mutta en tiedä tiesitkö, että moni nainen on jo kauan aikaa ollut sitä mieltä että kynttilä on se oikea ratkaisu miehen puutteeseen, kun siitä ongelmastahan sinäkin pohjimmiltaan puhut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeksi ei käy vihreät, nykyvihreät ovat loanneet nimen ikiajoiksi törkeillä tempuillaan.

Kun tyhmyys, laiskuus ja omahyväisyys yhdistyy saadaan vihreä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme