Onko täällä gootti-mammoja?
Kommentit (13)
Kasvakaa aikuiseksi!
Teinixiä on se, että juodaan kaks sidukkaa (yksikin riittää) ja itketään, kun kukaan ei rakasta ja "uhataan" tappaa ittensä.
Gootit eivät liity mitenkään teinixiin :)
Ja ikää 40 vee...
-musta tukka
-meikit
-pukeudun mustaan, kunnes löytyy tummempaa
-kodissani on valko-musta-punainen sisustus
-kuuntelen black metallia, ja muutenkin raskaampaa musiikkia
-olen positiivinen agnostikko
-opetan lapselleni avoimuutta, olemaan toisille ystävällinen, elämän pieniä kauniita asioita ja niistä nauttimista
-minulla on musta auto
-olen sairaanhoitaja ja minulla on virkasuhde
- minulla on iso tatuointi ja lävistyksiä
- en tupakoi, ja en käytä alkoholia
-harrastan liikuntaa, livekeikkoja, lukemista, kirjoittamista, hyviä leffoja ja valokuvausta.
mitä te opetatte teidän lapsille? Onko teillä jokin motto ja elämäntyyli? Poikkeaako teidän arki muiden äitien arjesta?
Vai onko gootteus vaan sitä että pukeudutaan tietyllä tapaa mutta ei mitään muuta?
eikä käydä kouluja, ainakin tuntemiini pariin 30+ goottiin pätevät nämä ehdot. Harrastetaan kyllä kaikenlaista ja puuhataan vaikka mitä, mutta yhteistä tekemiselle on se, että siitä ei saa palkkaa. Vähän sellaisia mustia hippejä, käsittääkseni.
mitä te opetatte teidän lapsille? Onko teillä jokin motto ja elämäntyyli? Poikkeaako teidän arki muiden äitien arjesta?
Vai onko gootteus vaan sitä että pukeudutaan tietyllä tapaa mutta ei mitään muuta?
sen kummempaa lapsille. Oikeastaan olen pukeutumistyyliltäni gootti mutta muuten satanisti.
Ja ei, ei meidän arki sen kummemmin poikkea muista perheiden arjesta, vaikka tässä taloudessa äiti sattuukin pukeutumaan mustaan, korsetteihin ja nahkatakkiin =)
aika pelottavaa että äiti palvelee jotain saatania ja sillä on lapsia. opetatko näitä asioita sitten lapsellesi? onko saatana sinusta hyvä asia kun olet sen puolella? pelottavaa ja ahdistavaa!
aika pelottavaa että äiti palvelee jotain saatania ja sillä on lapsia. opetatko näitä asioita sitten lapsellesi? onko saatana sinusta hyvä asia kun olet sen puolella? pelottavaa ja ahdistavaa!
palvovat saatanaa, eivät satanistit, koska eivät usko jumaliin.
goottityylihän on lähinnä estetiikkaa ja taidemakua, ei niinkään elämäntapaa. Olen ammatiltani taiteilija. Saan jonkin verran apurahoja ja myyn taidettani.
Sofi Oksanen nyt ei ainakaan sovi määritelmääsi.
Ettekö te tukehdu kuumuuteen tällaisilla helteillä?