Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehe, olin tänään parvekkeella putsaamassa

Vierailija
07.03.2011 |

villapaidastani kissankarvoja, kun kissa oli nukkunut sen päällä. Kuulin kun naapuri tuli omalle parvekkeelleen tupakalle. Naapuri luuli varmaan ettei kukaan ole kuulemassa, kun puheli siellä pitkät ajat itsekseen.

"helkkari mikä tuuli, aina täytyy käydä tuuli en mä tämmöisestä tykkää" "jäi muuten se kahvikuppikin pöydälle" . Sitten multa meinas pettää pokka, kun alkoi lauleskella jotain Hevisaurus lauluja.

Eikä tää naapuri ole mikään vanhus eikä höpisevä alkoholisti, vaan ihan tavallinen perheenäiti jolla on 2 lasta. :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sillä ollut lasta mukana siellä partsilla?

Vierailija
2/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin joskus partsilla "höpisemässä itsekseni" kun nukutin vauvaa vaunuihin. Vaunuja eikä vauvaa kuitenkaan siis näkynyt kaiteen yli, mietinkin välillä että jotkut luulevat minun varmaan olevan siellä yksinäni höpöttelemässä ja laulamassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sillä ollut lasta mukana siellä partsilla?

tai ainakin jotenkin äännellyt jos olisi ollut mukana. Epäilen kyllä, mutta eihän siitä ihan 100% varma voi olla. *ap*

Vierailija
4/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin joskus partsilla "höpisemässä itsekseni" kun nukutin vauvaa vaunuihin. Vaunuja eikä vauvaa kuitenkaan siis näkynyt kaiteen yli, mietinkin välillä että jotkut luulevat minun varmaan olevan siellä yksinäni höpöttelemässä ja laulamassa :)

Heillä on isompia lapsia. Mulla ei kyllä ollut näköyhteyttä, mutta heidän parveke on ihan meidän vieressä, että äänet kuuluu hyvin. En oikein myöskään usko että jos olisi nukuttanut vauvaa, niin olisi tupakkia polttanut samaan aikaan *ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän