Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kypsän iän äidit ovat turvallisempia vanhempia kuin nuoremmat

Vierailija
14.03.2011 |

- eivät biletä niin paljon kuin nuoremmat

- eivätkä eroa niin paljoa puolisoistaan kuin nuoremmat

- taloudellinen turvallisuus on myös paremmalla tolalla kuin nuoremmilla äideillä/ isillä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset äidit pystyvät antamaan lapsilleen paljon enemmän taloudellista turvaa siinä vaiheessa, kun lapset lähtevät kotoa. Se nuorena lapset saanut ei ole kunnolla edes töitä ennättänyt tekemään ennen kuin esikoinen jo muuttaa kotoa nuorisokotiin.

Vierailija
2/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni sai lapset alle 30-vuotiaana, ja on ollut todella loistava äiti. Ei mitään biletystä, oli 10 vuotta kotiäitinä jne. Mutta nyt melkein 40-vuotiaana menojalkaa vipattaa ja biletystä löytyy. Ei se ikä vaan se luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset äidit pystyvät antamaan lapsilleen paljon enemmän taloudellista turvaa siinä vaiheessa, kun lapset lähtevät kotoa. Se nuorena lapset saanut ei ole kunnolla edes töitä ennättänyt tekemään ennen kuin esikoinen jo muuttaa kotoa nuorisokotiin.

Kun lapsi lähtee kotoa niin minä en kyllä ylenpalttisesti meinaa sitä rahallisesti tukea. Minä kasvatan ainakin työssäkäyviä tulevaisuuden tekijöitä, enkä hemmoteltuja lässyköitä jotka ei työtä osaa tehdä.

Vierailija
4/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihmisestä kiinni, eikä iästä.

Yks kaveri teki 17-vuotiaana kaksi lasta ja hyvin menee.

Toinen alle 25-vuotiaana, sama juttu.

Kolmas yli 30-vuotiaana ja kas kumma hyvin sielläkin menee.

Vierailija
5/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan omalla kohdallani. Olen 22-vuotias kuusikuisen pojan äiti. Vaikka olen kaiketi täällä ikähaitarin mukaan nuori, niin omistan osan hyvin menestyvästä yrityksestä sekä ammatin, jota harjoitan yrityksemme kautta. Mielestäni on ihmeellistä täällä yleistää ettei nuorella äidillä voi mitenkään olla ammattia tai hän ei mitenkään voi olla hyvätuloinen. Noh, omapahan on ongelmanne :)

Vierailija
6/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kaikki nuoret äidit eivät todellakaan biletä usein.

Toiseksi, esim meidän pihalla eronneita äitejä on sekä 20, 30 ja 40 vuotiaita.

Kolmanneksi, esim.minä joka olen saanut esikoiseni 19 vuotiaana (!), asun omistusasunnossa ja lapsillekin on jo rahaa säästössä.

Vierailija
7/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalo asunto ja lapsella on oma tili. Mistä tämä yleistäminen tulee?

Olen hyvä äiti. käyn kerran kahdessa kuukaudessa bilettämässä ja näkemässä kavereita. muuten olen perheen keksen, mitä nyt joskus leffassa käyn ystävien kanssa.

Leikin ja askartelen lapseni kanssa, joo, olen todella vaarallista seuraa lapselleni.

Vierailija
8/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain esikoisen 17-vuotiaana, kun poika oli 1kk niin täytin 18-vuotta. Ikinä ei ole ollut mitään hinkua bilettää, lapsi ollut aina tärkein. Oma aika on ollut tietysti ihanaa, mutta ei sitä aina tarvitse lähteä bilettämään kun sitä omaa aikaa saa.. Ammattini opiskelin loppuun 9kk:n äitiysloman jälkeen ja erittäin hyvin olen lapseni hoitanut ja vakituinen hyvä työ löytyy :) mitään ei pojalta ole ikinä puuttunut, on nyt 8-vuotias sai pikkusiskon syksyllä -09. Kumpaakaan en todellakaan rupea hemmottelemaan ja jakelemaan rahaa kun kotoa muuttavat,toki autan jos jommalla kummalla sattuu olemaan huono rahatilanne tms. Kummallakin on tilit, mihin rahaa heille säästän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi