Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän kannattaa ottaa välillä muutaman päivänkin keikka vastaan.

Vierailija
14.03.2011 |

Minulla se poiki juuri ihan koko kuukaudeksi töitä =)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jäädä nyt sopivasti suoraan töistä äitiyslomalle =) Kiva viidenpäivän pätkä tuli otettua vastaan.

ap

Vierailija
2/11 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä saanut siltä kuukaudelta mitään työttömyyskorvausta! Aivan uskomatonta sontaa koko tämä järjestelmä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä saanut siltä kuukaudelta mitään työttömyyskorvausta! Aivan uskomatonta sontaa koko tämä järjestelmä!

Minä sain viiden päivän keikan jälkeen vielä ihan puolet täydestä päivärahasta.

Vierailija
4/11 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sen jälkeen ole ollut työttömänä päivääkään. Alkuperäisen työnantajan palveluksesta tosin lähdin jo kuukauden päästä, seuraava työnanataja "löysi" minut sieltä väliaikaispaikasta.

Vierailija
5/11 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen yhä samassa paikassa, nyt vakituisessa virassa.

Vierailija
6/11 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja setvin paperisotaa puolitoista kuukautta ja sotkin raha-asiani moneksi kuukaudeksi eteenpäin. Kiitos Kela.

Vierailija
7/11 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää tämmöiset kuukauden määräaikaisuudet :(

Itse olen jo pari vuotta ollut töissä niin, että töitä jatketaan aina kuukausi kerrallaan >:(

Ahdistaa tämmönen.

Vierailija
8/11 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja setvin paperisotaa puolitoista kuukautta ja sotkin raha-asiani moneksi kuukaudeksi eteenpäin. Kiitos Kela.

Olen itse kans paljon joutunut raha-asioita setvimään. Mutta en ole oikeastaan koskaan kieltäytynytkään keikoista. Liiton kanssa asiat on saanut hoidettua suht vavattomasti.

ap.

Vierailija
9/11 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajat lähettävät niitä vitun palkkatodistuksia kuukauden viiveellä ja päivärahat jäädytetään siksi ajaksi.

Vierailija
10/11 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poikinut edes kuukauden pätkää, pisin 3 viikkoa, muuten satunnaisia päiviä.

Kohta vuosi mennyt paperitaistossa...

Vierailija
11/11 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina pitää laskea, että maksaako niillä palkkarahoilla ainakin seuraavan vuokran, ellei pitemmältä ajalta, koska siihen paperisotaan uppoaa ikuisuus, ja asun yksin, joten minä olen se, jonka on katto pään päällä pidettävä.

Tämä on ehkä se yksi asia, joka ärsyttää nykysysteemissä, kun juuri näistä pätkistä voisi poikia jotain pitempiaikaistakin. Miksei noita laskelmia voisi tehdä jälkikäteen ja sitten pidättää aina tietyn osan tulevasta korvauksesta, jos työpätkä on sen määrään vaikuttanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi