Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maailman parhaat ilmavaivatipat!

03.06.2008 |

Kaikki joiden vauvelit kärsii jonkunlaisista ilmavaivoista, kokeilkaa ihmeessä Disflatyl-nimisiä ilmavaivatippoja,apteekista saa...mulla on nyt toinen lapsi ja oon käyttäny niitä n.3 viikkosesta saakka.2 vk:n ikäsenä alko tulemaan valtavia iltaitkuja ja pelkäsin tietenki heti pahinta eli koliikkia(eikös se ala joskus 3 vk:n ikäsenä)!marssin suoraa päätä apteekkiin ja ostin Disflatyliä,sen jälkeen ilmavaivoista ei mitään tietoa!ei edes sillon vaikka ite oon syöny esim suklaata tai limsaa tai jotai muuta mikä aiheuttaa ilmavaivoja vauvalle!niitä tarvii antaa 2-3 kertaa vuorokaudessa syötön jälkeen eikä ennen jokaista syöttöä niinku esim Cuplatonia...helppo muistaa ja toimii ihan huipusti ainakin meillä!esikoiselle kokeilin Cuplatonia ja Rela-tippoja mutta tuntui että maha meni ihan solmuun niistä.Huomasin muuten että kun alko tulemaan ilmavaivoja sillon 2 vk:n iässä niin rinnalle piti päästä useammin,ei varmasti ollu vauvalla nälkä mut ilmavaivat "pakotti" imemään...nyt 2,5kk ikäinen tyttö nukkuu kahdet päikkärit, yht n. 8 h!!ja yöllä syö kerran n.klo 5...tää on jotai iha uutta tuon ensimmäisen jälkeen,joka söi väh.2 tunnin välein päivät ja yöt...ja epäilenpä vain että kaikki tää hyvä on Disflatylin ansiota:) kertokaa onko jollain muulla kokemuksia kyseisistä tipoista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mahavaivaiselle ei taas disflatyl sopinut alkuunkaan! Tyttö oli vihainen ja levoton kuin persiille ammuttu karhu kun kaasut eivät päässeet ulos mistään päästä ja maha oli kipeä. Muutama päivä kateltiin tytön kärvistelyä kunnes päädyttiin takaisin cuplaton-tippoihin, jotka siis meillä toimivat hyvin. Disflatyl-kokeiluun siis päädyimme neuvolan vihjeestä sekä siinä toivossa että tippoja ei tarvitsisi ennen joka syöttöä muistaa antaa kuten cuplatoneja pitää.

Meillä cuplatonia enemmän auttoi vielä maitohappobakteerien aloitus, Probiootti baby ja DDS junior olleet ehkä parhaat, niiden aikana mahavaivat selkeästi vähempänä (kun maha ensin tottui).

Vierailija
2/3 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle. Esikoiselle aikoinaan Disflatyl auttoi hyvinkin, Cuplatonia en edes kokeillut. Disflatyl ei kuitenkaan "poistanut" vaivoja kokonaan, joten mikään ihmelääke se ei kaikille ole :)

Kakkoselle Disflatyl auttoi kun auttoi. Ei aina ja todellakin sain kyllä seurata hyvin tarkasti mitä suuhuni laitoin varsinkin tämän kakkosen kohdalla hyvin pitkään. Nyt on tosin ollut jo helppoa sillä saralla ja voin (valitettavasti) syödä mitä haluan. Valitettavaksi siksi, että tuo syömisten seraaminen yhdistettynä imetykseen toimii aika tehokkaana painonvartijana ;-)

Hyvä, että Disflatyl on teille tuonut avun!

Terkuin Harmon kera kahden (entisen) vatsavaivaisen tyttelin, nyt jo 7kk ja 3v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kokeiltu epäsäännöllisen säännöllisesti Cuplatonia ja Relaa, enkä osaa kyllä niiden vaikutuksista sanoa oikein mitään. Ehkä ennemminkin olen epäillyt hetkittäin niiden vain pahentavan tilannetta ja ajatellut, ettei se kai sentään voi olla mahdollista. Samoin olen ajatellut, että lapsi imee välillä vain vatsan kipristelyjen vuoksi. Varmaa on ainakin se, että meillä molemmilla jää monet hyvät unet kesken kipristelyjen vuoksi. Eli samankaltaista kokemusta kuin teillä!

Cuplaton on ollut hankala meille sen vuoksi, että annetaan aina ennen syöttöä. Kun vauva on jatkuvaan tissillä, niin en minä tiedä, missä yksi syöttö loppuu ja toinen alkaa.

Laitanpa miehen tänään apteekkiin ja toivon, että apu löytyis meillekin!