Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä oikeasti hyviä miehiä?Mulla on.

Vierailija
24.10.2005 |

Tuntuu että täällä aina parjataan niitä miehiä ihan maan rakoseen asti, niin mitä jos vaihteeksi kerrottais niistä omista rakkaista jotain hyvääkin!

Mulla on mies, jonka kans ollaan oltu 9v yhdessä ja 7v naimisissa ja se on tosi kultanen. Huomioi minua esim. yllätyslahjoilla, järjestää mulle omaa aikaa hoitamalla oma-aloitteisesti lastamme, tekee kotitöitä, remontoi ja käy vielä töissä. On tosi huumorintajuinen ja kaikinpuolin rakastettava. En ikinä halua hänestä luopua, olen vieläkin häneen aivan totaalisesti rakastunut!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapasia asioita voisin luetella ku ap. Ihanaa kun ei tartte parjata miestä vaan voi olla tyytyväinen.

Vierailija
22/24 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin hyvä maku. On hellä, rakastava, ihana isä lapsille. Ollaan todella onnellisia. Yleensä ihmiset ovat meille ja minulle todella kateellisia.

Mieheni osaa käytöstavat vähän liiankin hyvin. Enpä tiedä toista miestä, joka olis niin huomaavainen ihan monissa arkipäivän asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ikinä halua hänestä luopua, olen vieläkin häneen aivan totaalisesti rakastunut!

Vierailija
24/24 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin kertoi, että kaikki tuntemansa ihmiset inhoavat minua, ja että minua pitää puolustella kaikille koko ajan.