HIHHULIT, LOPETTAKAA JO MAAILMANLOPUN ENNUSTAMINEN!
Hemmetin skitsot, aina paikalla kuin hyeenat kun jossain on raatoja. Kuvottavaa porukkaa!
Kommentit (36)
Et jauhetaan lopunaikoja ja kuola valuen vartutaan kun jesse kiduttaa ihmisiä ja nautitaan siitä. pelotellaan helvetillä,lopunajoilla ymym. mut on kasvatettu uskoon ja jos jotain pelkään on kuolema ! mikä se on joka rakastaa ja kiduttaa rakkaitaan? ja btw. wtc ei ollut luonnonilmiö vitun kiihkoojat.
Olen huomannut sen laajassa empiirisessä kenttätyössä. Toiset ihmiset reagoivat pelkoon tällä tavalla. Eivät ollenkaan ymmärrä kuinka haitallinen tämä heidän oman pelkonsa "hallintatapa" on muille, heikoille, ihmisille.
Toiset ahdistuvat todella näistä älyvapaista huutelemisista. Toivon, että kaikki ahdistuneet voisivat kääntyä Jumalan puoleen hiljaa rukoillen. Vain hän tietää päiviemme määrän. Ennustaminen on turhaa.
Pelottelu ja mässäily ei ole kristillistä toimintaa. Sitä harjoittavat ihmiset, jotka kaipaavat todisteita uskolleen. Omaa epävarmuuttaan yrittävät korjata todistelemalla olevansa oikeassa.
Herran haltuun.
PS Huutelun ja omaan napaan tuijottamisen sijaan nyt voisi rukoilla japanilaisten puolesta.
T: Pappi
Olen huomannut sen laajassa empiirisessä kenttätyössä. Toiset ihmiset reagoivat pelkoon tällä tavalla. Eivät ollenkaan ymmärrä kuinka haitallinen tämä heidän oman pelkonsa "hallintatapa" on muille, heikoille, ihmisille.Toiset ahdistuvat todella näistä älyvapaista huutelemisista. Toivon, että kaikki ahdistuneet voisivat kääntyä Jumalan puoleen hiljaa rukoillen. Vain hän tietää päiviemme määrän. Ennustaminen on turhaa.
Pelottelu ja mässäily ei ole kristillistä toimintaa. Sitä harjoittavat ihmiset, jotka kaipaavat todisteita uskolleen. Omaa epävarmuuttaan yrittävät korjata todistelemalla olevansa oikeassa.
Herran haltuun.
PS Huutelun ja omaan napaan tuijottamisen sijaan nyt voisi rukoilla japanilaisten puolesta.
T: Pappi
t. ateisti
9 Yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemässä maljassaan seitsemän viimeistä vitsausta, tuli luokseni ja puhui minulle. Hän sanoi: "Tule, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon." 10 Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui taivaasta, Jumalan luota. 11 Se loisti Jumalan kirkkautta, se säihkyi kuin kallein jalokivi, kuin kristallinkirkas jaspis. 12 Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. 13 Idän puolella oli kolme porttia, pohjoisessa kolme, etelässä kolme ja lännessä kolme porttia. 14 Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.
15 Enkelillä, joka minulle puhui, oli kultainen mittakeppi kaupungin sekä sen porttien ja muurin mittaamista varten. 16
Kaupunki oli neliön muotoinen, yhtä leveä kuin pitkä. Enkeli mittasi kaupungin kepillään ja sai tulokseksi kaksitoistatuhatta stadionmittaa*; pituus, leveys ja korkeus olivat kaikki tämänsuuruiset. 17 Hän mittasi myös muurin, ja se oli sataneljäkymmentäneljä kyynärää -- enkeli käytti siinä ihmismittaa. 18 Muuri oli rakennettu jaspiskivestä, ja kaupunki oli kimmeltävää, lasinkirkasta kultaa. 19 Kaupunginmuurin perustukset oli kaunistettu kaikenlaisilla kalliilla kivillä. Ensimmäisenä peruskivenä oli jaspis, toisena safiiri, kolmantena kalsedoni, neljäntenä smaragdi, 20 viidentenä sardonyksi, kuudentena karneoli, seitsemäntenä krysoliitti, kahdeksantena berylli, yhdeksäntenä topaasi, kymmenentenä krysopraasi, yhdentenätoista hyasinttikivi ja kahdentenatoista ametisti. 21 Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.
22 Temppeliä en kaupungissa nähnyt, sillä sen temppelinä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, hän ja Karitsa. 23 Kaupunki ei myöskään tarvitse valokseen aurinkoa eikä kuuta, sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppuna on Karitsa. 24 Kansat kulkevat sen valossa, ja maailman kuninkaat tuovat sinne mahtinsa kaiken loiston. 25 Sen portteja ei suljeta päiväsaikaan, ja yötä siellä ei olekaan. 26 Kaikki kansojen kalleudet ja ihanuudet tuodaan sinne. 27 Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan.
9 Yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemässä maljassaan seitsemän viimeistä vitsausta, tuli luokseni ja puhui minulle. Hän sanoi: "Tule, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon." 10 Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui taivaasta, Jumalan luota. 11 Se loisti Jumalan kirkkautta, se säihkyi kuin kallein jalokivi, kuin kristallinkirkas jaspis. 12 Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. 13 Idän puolella oli kolme porttia, pohjoisessa kolme, etelässä kolme ja lännessä kolme porttia. 14 Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.
15 Enkelillä, joka minulle puhui, oli kultainen mittakeppi kaupungin sekä sen porttien ja muurin mittaamista varten. 16
Kaupunki oli neliön muotoinen, yhtä leveä kuin pitkä. Enkeli mittasi kaupungin kepillään ja sai tulokseksi kaksitoistatuhatta stadionmittaa*; pituus, leveys ja korkeus olivat kaikki tämänsuuruiset. 17 Hän mittasi myös muurin, ja se oli sataneljäkymmentäneljä kyynärää -- enkeli käytti siinä ihmismittaa. 18 Muuri oli rakennettu jaspiskivestä, ja kaupunki oli kimmeltävää, lasinkirkasta kultaa. 19 Kaupunginmuurin perustukset oli kaunistettu kaikenlaisilla kalliilla kivillä. Ensimmäisenä peruskivenä oli jaspis, toisena safiiri, kolmantena kalsedoni, neljäntenä smaragdi, 20 viidentenä sardonyksi, kuudentena karneoli, seitsemäntenä krysoliitti, kahdeksantena berylli, yhdeksäntenä topaasi, kymmenentenä krysopraasi, yhdentenätoista hyasinttikivi ja kahdentenatoista ametisti. 21 Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.
22 Temppeliä en kaupungissa nähnyt, sillä sen temppelinä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, hän ja Karitsa. 23 Kaupunki ei myöskään tarvitse valokseen aurinkoa eikä kuuta, sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppuna on Karitsa. 24 Kansat kulkevat sen valossa, ja maailman kuninkaat tuovat sinne mahtinsa kaiken loiston. 25 Sen portteja ei suljeta päiväsaikaan, ja yötä siellä ei olekaan. 26 Kaikki kansojen kalleudet ja ihanuudet tuodaan sinne. 27 Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan.
Hän oli psykoosissa mutta kukaan hänen seurakunnassaan ei tajunnut lähettää häntä hoitoon. Hän sai "julistaa" siellä silmät päässä seisoen ja ihan rauhassa. Onneksi hän laittoi fb:hen säännöllisesti maanisia julistuksiaan ja herätti lopulta sukulaisissa huolen ja passitettiin suoraan hoitoon. Kevät on hihhuleiden aikaa, mania nousee...
Hän oli psykoosissa mutta kukaan hänen seurakunnassaan ei tajunnut lähettää häntä hoitoon. Hän sai "julistaa" siellä silmät päässä seisoen ja ihan rauhassa. Onneksi hän laittoi fb:hen säännöllisesti maanisia julistuksiaan ja herätti lopulta sukulaisissa huolen ja passitettiin suoraan hoitoon. Kevät on hihhuleiden aikaa, mania nousee...
Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Onhan kirjoitettu:
-- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen.
Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat. Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta. Me sen sijaan julistamme ristiinnaulittua Kristusta. Juutalaiset torjuvat sen herjauksena, ja muiden mielestä se on hulluutta, mutta kutsutuille, niin juutalaisille kuin kreikkalaisillekin, ristiinnaulittu Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
1. Kor. 1:18-19, 21-24
Tuli muistuttamaan meitä ikuisesta kadotuksesta ! mahtavaa.
2 Piet 3:
3 ¶ Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
Viimeisinä päivinä ihmiset ovat pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka haluavat vaeltaa omien himojensa mukaan. Viimeisten päivien pilkkaajat ilkkuvat siitä, että Jeesus ei tule, vaikka kaikki Raamatun profetiat toteutuvat heidän silmiensä edessä ja myös Jeesus tulee varmasti toisen kerran takaisin, niin kuin Raamattukin selkeästi asian ilmoittaa. Raamattu sanoo, että tämän maailman ruhtinas (saatana) on sokaissut uskottomien silmät, niin ettei heille loista Kristuksen kirkkaus. Ylpeys saa uskottoman pilkkaamaan Jeesuksen opetuslapsia.
Tuli muistuttamaan meitä ikuisesta kadotuksesta ! mahtavaa.
Mieti jos itse uskoisit ja tietäisit pelastuvasi mutta haluaisit myös ottaa muita mukaan. Ei se niin mene että joo kiva mä pelastun mutta viis muista. Ajattele tältä kantilta. Pakottaa uskomaan ei voi eikä saakaan mutta jokaiselle annetaan kutsu juhliin :)
Itsepetoksen ylläpitoa on huomaavaisesti helpotettu näillä:
- Jos uskovaisia haukutaan, syy ei toki ole uskovaisten toiminnassa tai Raamtun opetuksisissa vaan siinä että se on maailmanlopun enne. Näin uskova pystyy aina olemaan näkemättä omaa ei-niin-viisasta toimintaansa niin kuin muut sen näkee.
- Jos uskovaisten käsityksiä ihmetellään, Raamatusta löytyy siihenkin tuo hullutus-opetus.
Aika hyvin on estetty oma ajattelu ja kriittiset ajatukset.
eläydyn näihin maailmanloppujuttuihin ihan kybällä! Ihan huisin jännittävää mässäillä katastrofeilla ja tuomita muita helvettiin ja nostaa itsensä jalustalle! Mä oon siis niin ihana, niinku enkelimäisen ihana! t. kiihkohellari
ystävä rakas!Miksi kerrot olevasi hellari kun et tiedä helluntaisrksta mitään???Miksi sinulta on seksi kielletty?Onko sinulla jatkuva erittäin tarttuva genitaaliherpes??vai mikä on??miksi sinulta on viina kielletty??+ei multa vaan ole!jos haluan ,voin ottaa taksin ja ostaa vaikka heti 1000 pulloa kossua,sen verran on rahaa tilillä.joo,muistaakseni kossupullo on != E /kpl...mutta...en halua.Olen valinnut elää ilman alkoholia ja voin suositella sitä sullekkin...säästät rahaa ja voit vaikka matkustaa lähiöö kauemmaks.=)Miksi sulta on tv kielletty??ei multa vaan ole.katoin just Idolsin,rakastan laulamista ja Idolsia,myös sisustusohjelmat ajankohtaset ja muut dokkarit hyviä...Miksi sä haluat mässäillä katastrofeilla??Eikö sulla ole elämää??Hanki sellanen,jos tarvit apua,voin auttaa...Miksi tuomitse muita???Etkö tiedä että oikea hellari tietää SEN OLEVAN KIELLETTYÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!JA TIETÄÄPÄ SENKIN ETTÄ,ETTÄ ON SYNTINEN IHMINEN::joten otatko asioista selvää ennenku näitä höpöhöpö alotuksia teet...ja lopuksi..ei kai vaan joku enkelimäisen ihana uskistyttö ole saanut liikaa joltain huomiota kun näin mollaat!Siunausta sinulle ja todella hankippa se elämä=)
valitettavasti yhteiskunnassamme on ihmisiä joiden mielenterveys on heikoissa kantimissa...valitettavasti heitä löytyy myös uskovista,ja sitten tulee näitä juttuja.Se että kevät aiheutta monille oireita on totta,mutta uskovaisuudella ei ole sen kanssa mitään tekemistä =)vai ajatteletko että uskovat aktivoituvat jotenkin keväällä?=)hauska tämä palsta,paljon puhutaan,asiaa vain niin kovin vähän..
Miks aina kun tapahtuu jotain maailmalla, vaahdotaan lopunaikoja? kysy keltä vaan vanhemmalta uskovaiselta,heillekin on jauhettu lopunaikoja pienestä pitäen! -.-
ja on annettu mahdollisuus kaikille pelottelemalla, kertomalla et jumala rankaisee helvetillä niitä jotka ei usko ja kerrottu kuinka paletaa helvetin tulessa.
mun vanha ukki on päivitelly koko mun eliniän kun on lopunajat.
mikä omiaan rakastava se on joka sanoillaan pelottelee ihmisiä ja ottaa vain osan rakkaistaan ja muut kituu kuoliaaks?
kohta on uskovat koreineen ja kantamuksineen vuorilla tai metsässä ja odottaa pelastusta.
ja kyllä,olen saanut jumalallisen kasvatuksen jonka takia juoksen psykologilla.
räiskintäpeli. Siinä ne saa kuvitella sydämensä kyllyydestä kidutusta ja tappamista ja ties mitä kamaluuksia ja bonuksena vielä kiillottaa omaa sädekehäänsä.
Miks aina kun tapahtuu jotain maailmalla, vaahdotaan lopunaikoja? kysy keltä vaan vanhemmalta uskovaiselta,heillekin on jauhettu lopunaikoja pienestä pitäen! -.-
ja on annettu mahdollisuus kaikille pelottelemalla, kertomalla et jumala rankaisee helvetillä niitä jotka ei usko ja kerrottu kuinka paletaa helvetin tulessa.
mun vanha ukki on päivitelly koko mun eliniän kun on lopunajat.
mikä omiaan rakastava se on joka sanoillaan pelottelee ihmisiä ja ottaa vain osan rakkaistaan ja muut kituu kuoliaaks?
kohta on uskovat koreineen ja kantamuksineen vuorilla tai metsässä ja odottaa pelastusta.
ja kyllä,olen saanut jumalallisen kasvatuksen jonka takia juoksen psykologilla.
ikävä sun tilanne.Muistathan että raamatun ydin on TOIVO ja ANTEEKSIANTAMUS!Pikaista toipumista sulle!
tai lähinnä, miten varoittelevat/uhkailevat/pelottelevat sillä.
Toisaalta taas itse en voi todistaa, etteikö maailmanloppua tule, vaikkapa 2012..
Pappi, oletko vielä linjoilla? Jos maailmanloppu tulee ja se on Jumalan aikaansaannosta, pääsenkö taivaaseen tapauskovana, joka aina (no en ihan) haluan hyvää kanssaihmisille, teen jatkuvasti syntiä, mutta silti uskon Jumalaan ja Jeesukseen. Rukoilen joskus, yleensä hädässä, kiitosta en muista rukoilla.
Pidän Jeesuksen sanomaa erittäin viisaana sanomana, jota kaikkien kansakuntien pitäisi noudattaa.
eläydyn näihin maailmanloppujuttuihin ihan kybällä! Ihan huisin jännittävää mässäillä katastrofeilla ja tuomita muita helvettiin ja nostaa itsensä jalustalle! Mä oon siis niin ihana, niinku enkelimäisen ihana! t. kiihkohellari