Mies sanoi, ettei olisi niin hankala, jos mulla olis paremman muotoinen takapuoli!
Mitä mieltä? Koittakaa keksiä muitakin kommentteja kuin tyyliin olipas sikamaisesti sanottu jne. !
Kommentit (13)
Lähdetään siis siitä, että mies on hankala ja itsekin tietää sen. Ja pointti on se, että jos mulla olis hyvä perse, mies käyttäytyisi paremmin mua kohtaan.
ap
jos mun miehellä olis isompi muna niin antaisin persettä useamminkin, enkä olis näin hankala nainen.
Ja tämä on fakta!
Minusta ainakin takapuolen lihaksia on helppo treenata. Näin saat miehestä henkisen yliotteen! :D
ap
(ja tää latta kyllä vaatis kauheet treenit, että mitään näkyis.)
Mä varmaa keräisin kimpsuni ja kampsuni ja toteaisin vaa että adios amigos eti itelles muija kenellä on parempi takapuoli.
niin alkaisin treenata takapuoltani. Pieni juttu jos sillä liitto pelastuisi!
sinusta uutta moitittavaa, vaikka laittaisit itsesi kuinka timmiksi.
Minusta ainakin takapuolen lihaksia on helppo treenata. Näin saat miehestä henkisen yliotteen! :D
Ei mitään treeniä! Nyt vaan sanot miehelle takasin jotain nasevaa.. vaikka tosta munan koosta! Ja lähet ulos omille teille vähäksi aikaa, niin saa ukko miettiä että onko parempi huono perse vai ei persettä ollenkaan!
...jolla oli nätin lattana perse. Vaikka mä oonkin aina ollut hoikka, niin takapuoli on aina ollut ulkoneva muhkura.
Tarkoitus ei ollut kehua omaa varustusta, vaan tuoda esiin se pointti, kauneus on katsojan silmissä. Älä kuuntele ukkoasi. Jos se ei tykkää sun takapuolesta, vika on ikävä kyllä muualla, muissa tunteissa... Eikä peban treenaaminen muuttais äijää vähemmän hankalaksi. Jos päädyt treenaamaan persvärkkiä, tee se itsesi, älä miehen junttipuuskien takia.
perseet ole kakkaamista varten? Ja istumista. Eihän ne ole miesten katselua varten.
Minulla on litteä ja selluliittinen ja suonikohjuinen perse!
Ja seuraava taas tukastasi. Sitten onkin pituutesi vuoro.
Onko sinusta ap oikeasti hyväksyttävä syy selittää käytöstään sillä, että puolisolla on tietyn mallinen ruumiinosa? Kerropa miehelle tämä sama juttu, ehkä tajuaa typeryytensä.
ap