Mikä noissa toisten syömisissä aina niin kiinnostaa?
En vain käsitä. Työpaikallakin tulee usein kommentteja jos syö vaikka ns. lasten jogurtin välipalaksi. Heti on joku tikkuperse siinä monkumassa dieettiruokiensa kanssa, hyiii, noissa on sokeria, kaloreita ihan kauheasti. On kiva sanoa sitten "mmm, ja on kuule hyvää, nams" ja nuoleskelen lusikkaa... ;) Itsellä kun ei tule edes mieleen mennä toisten ruokaa kyttämään ja laskemaan mitä siinä nyt on, 1 kalori vai 1000. Ja en ole läski, enkä edes ylipainoinen, mutta ärsyttää tuo siltikin.
Niin että suomentakaa nyt kunnolla, mikä saa laittamaan sen oman pitkän nenän jopa toisten ruokailuun??
Kommentit (6)
milloin oli liian rasvattomat/liikaa hiilareita/liikaa rasvaa/liian vähän/liian paljon...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mulle ei kukaan ole koskaan missään kommentoinut mun syömisiä!
Ja jos kommentoisi ei kyllä kommentoisi enää toista kertaa!
Mun paras ystävä kuoli 17-vuotiaana anoreksiaan ja ikinä, en ikinä voisi kuvitellakaan alkavani kommentoida muiden syömisistä tai painosta muille..
Sellanen on täysin sairasta oman egon pönkitystä.
Jos on niin vaikeeta kattoo kun muut syö niin kannattaa kyllä oikeesti jäädä kotiin, ettei vaan järkyty!
Ja se kyttää mun ostoksia. Koko ajan kommetoi, kuinka epäterveellistä jokin ostamani tuote on ja käskee lukemaan tuoteselosteita.
Itse hän ostaa mm. siideriä ja tupakkaa. Ne on varmaan tosi terveellisiä :-)
Siis kuskaat naapuria kauppaan ja kiitokseksi se kommentoi sun ostoksia? On kyllä törkeä ihminen!
Ja sulla täytyy olla kyllä hyvä pinna ja muutenkin hyvä luonne että tuollaista kattelet :)
tapa elää. Muita vaihtoehtoja ei ole.
oman äidin arvostelua, on ollut se 5 kg aina äidin silmissä minulla liikaa. Ja siis en ole ikinä ollut ylipainoinen. Taannoin oli sitten äitini sisaruksia kahvilla ja siinä ne sitten laskeskeli, kuinka pitäis joku 2-3 kiloa saada painoa pois. Siis heillä itsellään. Ja kukaan ei ole ylipainoinen, yksi heistä jopa alipainoinen. Kysyin sitten siinä, kun pullaa vedin kaksikäsin ja nauratti, että olettekos sitten taatusti tyytyväisiä, kun se pari kiloa lähtee. Sain aika tulisia ja pistäviä katseita. :D
Ja se kyttää mun ostoksia. Koko ajan kommetoi, kuinka epäterveellistä jokin ostamani tuote on ja käskee lukemaan tuoteselosteita.
Itse hän ostaa mm. siideriä ja tupakkaa. Ne on varmaan tosi terveellisiä :-)