Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka tarjoatte Huutis ostajalle postitusta tai noutoa, niin annatteko tilinumeronne heti?

Vierailija
13.03.2011 |

Vai odotteko mitä ostaja vastaa?

Ja kysymys ei ole teille vakioviestin käyttäjät tarkoitettu, niistä kun yleensä löytyy se tilinumerokin.

Kun suurin osa noita, jotka tarjoavat kumpaakin vaihtoehtoa eivät laita sitä tilinumeroaan, kun vasta sitten, kun vastaa, että postitse kiitos.

Miksei sitä tilinumeroa voisi antaa HETI, näin saisi rahatkin nopeammin ja jotkuthan haluavat maksaa tilille, vaikka hakisi (esim. mä, jos haen samassa kaupungissa asuvalta myyjältä jotain. Helpompi maksaa tilille, kun kantaa mukana käteistä, joka ei ikinä ole tasaraha).

Jos mä tarjoan noutoakin (yleensä vaan samassa kaupungissa asuvalle), niin annan kyllä sen tilinumeronkin, huutaja saa itse valita miten tekee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan tilinumeron samalla, kun se nopeuttaa minusta kanssa toimintaa.

Tosin käytän nykyään vakiviestiä. En ymmärrä miksei kaikki käytä sitä, kun se säästää aikaa ja turhaa viestien kirjoittelua.

Vierailija
2/4 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan että eivät ilmoita ihan vaan siksi etteivät jaksa koko ajan näpytellä sitä sinne ja tänne. Ihan samalla lailla voisi kysyä että miksei se ostaja sitten samantien voi ilmoittaa että postitse kiitos, ei kai se häneltäkään sen suurempi vaiva ole. Vakioviesti on tietysti kaikista helpoin, ihmettelen että kaikki eivät ole ottaneet sitä käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeä tietoni ihan hukkaan!

Tai koska tykkään pihistelystä.

Tai koska olen niin yksinäinen, että on mukava vaihdella s-postia jonkun kanssa useamman kerran.

Olen oikeasti samaa miettinyt kuin ap, että miksi joku odottaa, että kysyn ostajana tilinumeroa ekaksi.

Vierailija
4/4 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on inhottavaa, kun ostaja maksaa tilille ja tuote odottaa noutamista joskus 3 kk ajan. En voi mydä sitä uudestaan, koska se on maksettu, mutta toisaalta en pääse siitä eroon, koska nouto siirtyy uudestaan ja uudestaan. Postittaa ei viitsi, koska sen maksaisin kokonaan itse...

Siksi ei tilinumeroa sille, joka noutaa. Jos nouto ei onnistu kuukaudessa, tuote menee uudestaan myyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme