Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juoni itselleen vapaata, nokkelaa mutta ärsyttävää.

Vierailija
13.03.2011 |

Mieheni harrastaa soittamista, ja hänellä on rummut ystäviensä kanssa yhteisellä treeniksellä. Meillä on lisäksi noi sata kitaraa/bassoa ja vahvistimia iso läjä. Ne aina ärsyttävät minua, kun ovat tiellä.

Nyt mies sanoi: "Voisin tänään käydä tekemässä treeniskierroksen ja heittää sinne tuon vahvarin tuosta lojumasta ja ne rumpukalvot myös." Tavarat olivat seisseet eteisessä tiellä vaikka kuinka pitkään. Se tietysti sopi minulle tosi hyvin.

No, lähtiessään hän huikkasi tulevansa kotiin sitten viiden jälkeen. Olin vaan että "joo" kunnes aloin miettimään: treenikselle ajaa max 20min, heittää kamat ja ajaa takaisin. Tunnin homma. Mies lähti yhdeltä. Jaaha! :D

Kiva, kun saa omaa aikaa, mutta olisin minäkin sitä halunnut ja vielä enemmän yhteistä aikaa. Mutta kerrankos sitä. Pitää varmaan itse tehdä samoin, sanoa "mä meen heittään roskat, tulen huomenna!"

(Ainut vaan, että sitten jäisi kuopus nälkäiseksi.)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun mies ei ole vielä noin ovela :D

Mut oikeesti aika huvittavaa.. Voin kuvitella miten se on tota suunnitellut koko aamupäivän ja hionut mestarisuunnitelmaansa. Ja sitten hihkunut kun se toimi :)

On ne miehet vähän lapsia..

Vierailija
2/6 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin pentu joskus. :D Mutta siellähän paukuttaa rumpujaan, toivottavasti tulee hyvällä mielellä kotiin sitten!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla viettämättä ns. omaa aikaa, eli olette aina yhdessä tai jos jotain tekee yksinään, se pitää olla sovittuna paljon etukäteen?

Ihan vaan sillä kyselen kun itse en pystyisi elämään sillä lailla ettei voi extempore yksinään lähteä vaikka lenkille, jumpalle ym omiin menoihin. Ja tämä toimii siis tietenkin kummallekkin meistä. Sallin miehelleni sen, mutta myös minulla itselläni on sama oikeus ja tämä on toiminut aina hyvin.

Kannattais varmaan sopia pelisäännöt asioista, koska vähän ihmetytti kun kirjoitit että jos sä lähtisit niin lapsi jäisi ilman ruokaa???

Mitä ihmettä?? Eikö miehesi osaa oman(?) lapsensa perustarpeista huolehtia?

Sellaista miestä mä en katsois hetkeäkään.

Vierailija
4/6 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on eriasia antaa ymmärtää lähtevänsä tunniksi tai neljäksi tunniksi pois. Ei tarvitse sopia etukäteen, molemmat juostaan lenkkejäkin ihan hetkessä sopimalla - sekin on silti eri asia kuin neljä tuntia poissaoloa.

Lapsi jäisi ilman ruokaa, koska on vasta 3,5kk vanha eikä osaa syödä pullosta. Miehen on aika vaikea imettää. :)

ap

Vierailija
5/6 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on eriasia antaa ymmärtää lähtevänsä tunniksi tai neljäksi tunniksi pois. Ei tarvitse sopia etukäteen, molemmat juostaan lenkkejäkin ihan hetkessä sopimalla - sekin on silti eri asia kuin neljä tuntia poissaoloa. Lapsi jäisi ilman ruokaa, koska on vasta 3,5kk vanha eikä osaa syödä pullosta. Miehen on aika vaikea imettää. :) ap

No, kokeileppas sitten kun lapsi ei oo enää rintaruokinnassa samaa hommaa. Yleensä se herättää miehet huomaamaan ettei heidän yksinoikeus ole tulla ja mennä miten huvittaa.

Meillä mä tein niin kun lapset oli vähän isompia niin sanoin vaan että "moro, mäkin lähen nyt, tuun sitten joskus illalla". Niin sitten alkoi yhteinen sävel löytyä tulemisista ja menemisistä ja nyt olen tilanteeseen erittäin tyytyväinen, ja mieskin huomas etten mä ole mikään huoltoautomaatti.

-3

Vierailija
6/6 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi