Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihominen on vienyt mun ihmisarvon.

Vierailija
13.03.2011 |

Painoa 94kg, pituutta 169. En mä edes tunne itseäni. Olen koko ajan pahalla päällä ja inhoan itseäni. Teoriassa tiedän lähes kaiken laihdutuksesta, mutta toteuttaminen ei onnistu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt "enää" 75kg enkä silti vieläkään tunnista itseäni läskin alta

Vierailija
2/7 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 94kg, pituutta 169. En mä edes tunne itseäni. Olen koko ajan pahalla päällä ja inhoan itseäni. Teoriassa tiedän lähes kaiken laihdutuksesta, mutta toteuttaminen ei onnistu.

Kai siihen lihomiseen oli joitain syitä. Selvitä itsellesi mitä tapahtui, kun aloit lihomaan. Olitko stressaantunut tai masentunut? Milloin havahduit lihomiseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaka näyttää numeroita, kun astut sille, EI vie ihmisarvoasi.

Olet arvokas ihminen, sinussa on paljon hyvää ja kykenet paljoon hyvään.

Oletko muuten terve?

Jalta ja kädet ja pää toimivat?

Onko perusasiat kunnossa, ruokaa (no ilmeisesti), lämmintä vaatetta, koti? Läheisiä, ystäviä, ehkä lapsia, puoliso?

Harrastuksia?

Mistä nautit? Missä olet hyvä? Mitä hyvää voit tehdä toisille, miten voit helpottaa toisten elämää/taakkoja?

Mitä ulkona näkyy?

Täällä ainakin paistaa aurinko ja kevät tekee tuloaan.

Minä olen kipeä ja myöskin ylipainoinen, mutta aion mennä vähäksi aikaa lasteni kanssa ulos aurinkoon. Aion seisoskella hiljakseen ja katsella rakkaiden lasteni riemua ulkoleikeissään, nauttia kirkkaasta auringonpaisteesta, hengitellä raikasta ilmaa :)

Ehdotan samaa sulle. Mukavaa päivänjatkoa!

Vierailija
4/7 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 105,5kg.. Painon suunta on alaspäin ja koskaan ei ole ollut itsetunnon kanssa ongelmia.

Painoa on helppo syyttää siitä, että itse on onneton...

Vierailija
5/7 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lähinnä muut ihmiset. En usko, että muiden silmissä ihmisarvosi on pois. Olet menettänyt luottamuksen itseesi. Itsetuntosi on heikoilla.

Ylilihavuus on mielstäni psyyken riippuvuussairaus siinä missä alkoholismikin. Minäkin tiedän kaiken laihduttamisesta, mutta en kykene siihen kokonaan enkä pysyvästi, koska palaan mm. ahmimiseen.

En tiedä millä konstilla saisin niin kovaa tahtoa, että pysyisin 2 vuotta niukemmalla ruokavaliolla. Painan nyt 108kg. Silti olen ihmisarvoinen enkä inhoa ulkomuotoani aamusta iltaan.

Vierailija
6/7 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauden takia paino nousi nopeasti yli 20 kiloa ja ihmisarvo tuntui katoavan painonnousun myötä :-( Laihdutusta olen yrittänyt mutta se ei vaan ole ollut niin helppoa kuin joskus ennen, ikä ja lääkitykset ovat vaikuttaneet aineenvaihduntaan hidastavasti.. Inhoan itseäni yli kaiken ja se heijastuu tekemisiini ja ihmistuhteisiini. Joskus nuorempana ajattelin, että miten ihminen voi päästää itsensä lihoamaan mutta empä ihmettele enää. Joskus elämä ei vaan suju kuin elokuvissa.

Tsemppiä kaikille asian kanssa painiville! Ehkä meissäkin jotain hyvääkin on!!

Vierailija
7/7 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat 176/100 kg, masentaa ja inhoan itseäni. Tiedän täsmälleen mitä pitäisi syödä ja miten, mutta en saa mitään aikaiseksi. Luulen, että tällä hetkellä syön masennukseen ja ahdistukseen, joka johtuu juuri tästä painonnoususta. Mitkään vanhat vaatteet eivät mahdu päälle, mutta uusiakaan en halua ostaa...