Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen...

Vierailija
13.03.2011 |

...ylipainoinen, raskausarpinen, pienitissinen, näppynaamainen, suonikohjuinen, selluliittinen, huonoryhtinen, isoperseinen, pienisilmäinen, lyhytjalkainen, rumatukkainen, vinohuulinen, pottunokkainen, epämuodikas nainen.

siksi en halua häitä. miksi vaivautua leikkimään prinsessaa kun totuus on tämä. mies ei suostu kahdestaan maistraattiin vaan haluaa häät. itse en halua muiden naurunaiheeksi. elämme siis susiparina kunnes löydän taikalampun ja saan 3 toivomusta. ei taida sekään riittää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi vai sukusi ja tuttaviesi?

Vierailija
2/4 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua olla ahdistunu ja tuntee oloani epämukavaksi koko helvetin päivää ja vielä maksaa siitä tonnitolkulla rahaa!

ei vaan mene jakeluun...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava kaikkien ilon juhla. Tee siitä sinun ja miehesi oloinen ja tuntuinen. Älä lähde mukaan tähän prinsessa myyttiin, koska se on oikeasti jotain ylimalkaista.

Hääjuhlan tarkoitus on juhlia hääparia ja heidän tärkeää päätöstään elää yhdessä loppuelämänsä.

Juhla on ilon juhla ja ihana tilaisuus kokoontua läheisten kanssa hauskaa pitämään ja kuulumisia vaihtamaan!

Olet kuule aivan mahtava tuollaisena kuin olet! Älä muuta edes ajattele. (sydän)

Vierailija
4/4 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniisti sanottu :)

ei täällä näköjään kaikki ilkeitä ole :)

en silti häitä halua, tuntuu turhalta maksaa satoja euroja meikistä ja kampauksesta kun ne ei tosiasioita muuta miksikään. tuntuu jotenki kamalalta feikkaamiselta esittää "nättiä".

ei me muutenkaan rahassa kylvetä.

naimisiin haluaisin ihan järkisyistä kun on lapsikin. en niinkään rakkaudesta.

noh, jospa se mieskin kunnioittais mun tahtoa, voishan se juhlia sitten kavereidensa kans maistraatin jälkeen ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi