Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluaisin vaihtaa ammattia, onko siinä tässä tilanteessa järkeä?

Vierailija
12.03.2011 |

haluaisin vaihtaa vielä kerran ammattia, mutta mikä se voisi olla? olen jo valmistunut fysioterapeutiksi. täydensin koulutustani personal trainer-koulutuksella ja ryhmäliikunnan ohjaajan koulutuksella. sittemmin kurssittauduin lentoemännäksi.

mulla on siis 1 "oikea" ammatti ja 3 kurssein suoritettua ammattia joista jokaisesta löytyy työkokemusta. mikä minusta voisi tulla isona? olisko ehdotuksia? vai kannattaisko jo tyytyä tähän mitä on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksikö haluan vaihta ammattia? no vaikka siksi että voisin kokeilla vaihteeksi jotain muuta.

vai pitäisköhän syventää jo olemassa olevaa? äh, auttakaa ihan tosi!

Vierailija
2/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastapainoksi, vaikka lääkiksen kursseja tai jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty perhetilannekin vaikuttaa :) Jos et tiedä mihin ammattiin haluat valmistua niin mielestäni kannattaisi hakeutua esim avoimeen yliopistoon. Joku taisikin tätä jo ehdottaa. Voisit "harrastaa" opiskelua, mutta sinun ei tarvitsisi opintotuelle heittäytyä.

Vierailija
4/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä minä haluan. no, kertokaa te mitä voisin lukea. se, mistä pidän ammateissani on nämä:

järjestelmällisyys

organisointi

fyysinen työ tai oman vartalon käyttäminen työssä

tunne, että saa jotain näkyvää aikaan

erilaisten (kielisten ja kulttuuristen) ihmisten kanssa toimiminen

edustavuus

olisko näistä jotain apua? olen käynyt tekemässä jotain ammatinvalintatestejä, mutta niissä ehdotetaan tyyliä poliisi tai sotilas. niihin mä olen kyllä jo ihan auttamattoman vanha.

Vierailija
5/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mistä pidän ammateissani on nämä: järjestelmällisyys organisointi fyysinen työ tai oman vartalon käyttäminen työssä tunne, että saa jotain näkyvää aikaan erilaisten (kielisten ja kulttuuristen) ihmisten kanssa toimiminen edustavuus

Noi on just samoja kuin mistä mä pidän. Jos on tunne, että kaipaa jotain vaihtelua, kannattaa suunnata sinne minne sydän sanoo. Tostahan on hyvä jatkaa vaikka mihin :-) Itelläni vaihdos juristista personal traineriksi menossa...