Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi salarakkaasi pitää sinua parempana kuin vakikumppaniaan?

Vierailija
12.03.2011 |

minussa on rakastajan mielestä parempaa

-kauniimmat vaikkakin pienemmät rinnat

-positiivinen asenne

-seikkailumieli

-kokeilunhalu seksissä

-se, että olen hoikka

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on rakkaat ihanat lapset, ystäviä ja olen työssäni tosi hyvä ja kehitän itseäni monella tapaa. On mulla se aviomieskin. Olen kuitenkin rakastunut tuohon toiseen mieheen ja hän on ihan oma-aloitteisesti kertonut, että nuo em. asiat ovat niitä, mitkä tekevät minusta niin erityisen ja haluttavan. En ole hakenut pönkitystä itsetunnolleni. Toki on ihanaa kuulla olevansa erityinen. Ja tiedän, ettei miehen vaimokaan mikään rumilus luuseri ole, pikemminkin minua kauniimpi ja menestyneempi.

Vierailija
2/21 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on rakkaat ihanat lapset, ystäviä ja olen työssäni tosi hyvä ja kehitän itseäni monella tapaa. On mulla se aviomieskin. Olen kuitenkin rakastunut tuohon toiseen mieheen ja hän on ihan oma-aloitteisesti kertonut, että nuo em. asiat ovat niitä, mitkä tekevät minusta niin erityisen ja haluttavan. En ole hakenut pönkitystä itsetunnolleni. Toki on ihanaa kuulla olevansa erityinen. Ja tiedän, ettei miehen vaimokaan mikään rumilus luuseri ole, pikemminkin minua kauniimpi ja menestyneempi.

on pikemminkin kauniimpi ja menestyneempi, niin miksi luulet miehen sua kehuvan..

Kerronpa tositarinan elävästä elämästä: mies hankki salarakkaan, jolle vuosikausia höpötti sitä kuinka vaimon kanssa menee huonosti ja aikovat erota ja tämä mies halusi tämän naisen tai ainakin rakasti tätä kauheasti.. ja mitä tapahtui; ei mitään. Paitsi että miehelle ja vaimolleen tuli kaksi lasta tuona aikana (se siitä "seksittömyydestä vaimon kanssa") ja enemmän kuin usein toiset näkivät tämän miehen kulkevan onnellisen näköisenä käsi kädessä oman vaimonsa kanssa kaupungilla, ja yhdessä elokuvissa ja syömässä jne.

Miestä ohjasi vaan pippeli, halusi vaan lisää seksiä ja erilaista seksiä eri naiselta, ihan sama keneltä. Rakasti kuitenkin vaimoaan eikä tätä ikinä jättänyt.

Leperteli salarakkaalleen kaikenlaista, kun luuli, että tämä tahtoo sellaista kuulla. "Mitä enemmän kehuu, sitä paremmin ja parempaa seksiä saa", niin tämä mies itse sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uraorientoitunut ja meitä yhdistää työ. Rakastaa, kun saa puhua suoraan työstä, työkavereista jne. Vaimolle tuo maailma on vieras. Lisäksi olen nuori ja nätti, ja erittäin menestynyt työssäni. Hänen itsetuntonsa seilaa taivaissa, koska "huolin" hänet. Sängyssä menee myös hyvin.

Miksi olen salarakas? Koska en halua vakituista suhdetta eroni jäljiltä ja en usko, että hän uskaltaisi riskeerata välejään kahteen teini-ikäiseen lapseensa seikkailemalla nuoren naisen kanssa yhteiseen tulevaisuuteen. Sanotaanko, että toisessa maailmassa voisimme olla yhdessä, mutta nyt on tietyt realiteetit maailmassa. Minulla on kaksi pientä lasta ja ikäeroakin meillä on yli 20 vuotta... Ei siitä mitään tulisi. Sitä paitsi meillä on persoonissa tiettyjä sellaisia juttuja, etten kestäisi miestä oikeassa elämässä isompina annoksina.

Aikansa kutakin.

Vierailija
4/21 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- julkihutsuiksi

Vierailija
5/21 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiistellä kotitöistä niin kuka vaan kelpaa.

Vierailija
6/21 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että miehelle tarjoutui "tilaisuus" kun huomasi minun olevan kiinnostunut.

Siksi että olen myöskin 20 v nuorempi.

Tottakai on jännittävää kokeilla asioita uuden kanssa kun on ollut 30 v naimisissa.

Ihan turha edes kuvitella että juuri kummemmasta on sinänsä kyse. Pelkkää kemiaa. En usko että menisi tämän salarakkaan kanssa tosielämässä paremmin

Vierailija
7/21 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei hauku minulle vaimoaan..enkä minä mieti miksi olisin parempi..Mies ei ole jättämässä vaimoaan minun takia enkä sitä odotakaan..Meillä on ihanaa yhdessä, aivan ihana suhde ja se riittää..

Vierailija
8/21 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vaimonsa: olen koulutetumpi ja paremmassa asemassa työelämässä, olen 13 vuotta vaimoa nuorempi, olen paljon nätimpi, olen hoikempi, sängyssä toteutetaan kaikkea sellaista, jota ei ole ennen edes kokeillut jne.

En halua miestä "kunnolla", koska on nyt charmantti ja hyvä sängyssä, mutta ikäero tekisi suhteen vaikeaksi pitkän päälle. Näin hyvä. Saan parhaat palat ja voin silti samalla katsella itselleni sitä oikeaa suhdetta.

Vierailija
9/21 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todella tiedä kuinka hänen kanssan jaksaisin ja oma mies on hyvä isä lapsillemmem enkä halua omassa rakkauden/huomioimisen kaipuussani lapsilta perhettä hajottaa.

Vierailija
10/21 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen perinteisessä naisten ammatissa (vaimonsa di), olen empaattinen, iloinen, järkevä, hyvä leipomaan, meillä on tosi hauskaa yhdessä, olen pienikokoinen ja suloinen.

Vierailija
11/21 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minussa on rakastajan mielestä parempaa

-kauniimmat vaikkakin pienemmät rinnat

-positiivinen asenne

-seikkailumieli

-kokeilunhalu seksissä

-se, että olen hoikka

Kannattaa kuitenkin muistaa, että yleensä nuo suhteet jossain vaiheessa tulee ilmi, ja silloin on enää turha itkeä, että ei olisi halunnut perhettä rikkoa.

Mun äiti petti isääni kun me lapset olimme teinejä, löydi ihanan nuoren rakastajan itselleen. Me lapset jäimme omasta halustamme isän luokse asumaan. Siinä vähän äidin naama venähti kun tätä kysyttiin lastenvalvojalla. EIkä sen koommin ole pidetty yhteyttä. Ainkin kovista mt-ongelmista on äiti sen jälkeen kärsinyt, pikkuhiljaa pahenee tilansa koko ajan. Mutta niin makaa kuin petaa. Hän ei perhettään halunnut ajatella, vaan omaa onneaan. EIhän se nyt NIIIN vakavaa ole, kuten täälläkin on todettu. Rypeköön nyt onnessaan.

Ja samaa toivon teille, kaikki miehet ja naiset, jotka olette niin luusereita, että liitossanne petätte. Tai olette toisia naisia tai miehiä. Jälkimmäisessä ei mitään huonoa, jos varatun liitto on sovittu avoimeksi. Sellainenkin kun on mahdollista, tiesittekös? Jos ei vaan halua olla mulkku.

Vierailija
12/21 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi kuin rakastajani vaimo, minulla lapsia hänellä ei, olen lihavampi ja ehkäpä rumempikin :) minulla on huonompi koulutus myös.

Meillä on yhteinen lapsi kylläkin.

Koskaan hän ei ole sanonut että olisin parempi kuin hänen vaimonsa.

Vierailija
13/21 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset naiset ovat jotenkin itsetunnoltaan vajavaisia ja tarvitsevat valheellista pönkitystä, että ovat "ainakin parempia kuin joku toinen"

etkö raukka tajua, miksi se salarakkaasi sinua kehuu.

Säälin sinua, ala arvostamaan itseäsi, hyvä nainen!

Vierailija
14/21 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on valmis puhumaan asioita, joita sinä tahdot kuulla.

Mistä tiedät, kuinka monta naista kuulee nuo samat tarinat?

Vierailija
15/21 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies on sinun kanssa jos vaimo kerran on "huonompi"? Minäkin olen toinen nainen, mutta mies ei ole koskaan puhunut minulle mitään pahaa vaimostaan.

Vierailija
16/21 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole siis tuttuja, mutta olen nähnyt työpaikan kekkereillä ja lisäksi meillä on yhteisiä tuttuja. Varmaan mukava ihminen, mutta aika vaatimaton ilmestys ulkoisesti, ammatti vaatimaton ja sen olen ymmärtänyt, että miestä ei oikein kiinnosta. Yleensä emme puhu hänestä tai oikeastaan juuri koskaan.

Te aina valitatte, että miehet ei jätä perheitään. Jättäisittekö itse, jos lapset jäisi isälle ja hyvässä lykyssä teidät syrjäytettäisiin lastenne elämästä? Mitä tunnen eroa suunnittelevia naisia, niin heidän pohdintansa on lähinnä, paljonko "antavat" miehelle lapsia? Yksikin mies (ihan kaveri) on epätoivoinen, koska ero tarkoittaisi sitä, että vaimo muuttaisi lasten kanssa kotiseudulleen 300km:n päähän... Kuinka monen naisen tarvii eroa miettiessä pelätä, että näkee sen jälkeen lapsiaan joskus?

Vierailija
17/21 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän elää vaimonsa kanssa ja hän on tälle miehelle elämänkumppani. Puhua voi vaikka mitä laaduksta, mutta toteutus on toista. Hän rakastaa vaimoaan ja sinä olet hupia miehelle.

Tiedän toki liittoja, jotka ovat alkaneet siten, että ollaan varattuja omilla tahoilla. Valintoja joutuu tekemään, mutta voiko luottaa ihmiseen tai itseensä, jos suhde alkaa varatuilta pohjilta.

Vierailija
18/21 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei vaadi mitään

- löyhä moraali.

Vierailija
19/21 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin. Oma vaimo on kuitenkin tärkeintä elämässä.

Vierailija
20/21 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin. Oma vaimo on kuitenkin tärkeintä elämässä.

jos on hankkinut salarakkaan. Ei sitten millään, vaikka kuinka niin väittäisi. Vaikka ei jättäisi vaimoaan toisen takia, niin silti kohtelee tätä kuin kynnysmattoa, eikä kukaan tekisi sellaista ihmiselleä joka on tärkeintä elämässä. Sorry vaan.