Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

annatko 11-vuotiaasi katsoa Japani-uutisia teeveestä?

Vierailija
12.03.2011 |

En ole tähän asti juurikaan antanut lapsen katsoa mitään uutisia, mutta nyt lapsi alkaa tuntua jo niin isolta, että olen antanut katsoa. Teenkö väärin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikuisen tulee samalla selittää asiat mitä lapsi ei ymmärrä ja lievittää mahdollisia pelkoja

Vierailija
2/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän asti juurikaan antanut lapsen katsoa mitään uutisia, mutta nyt lapsi alkaa tuntua jo niin isolta, että olen antanut katsoa. Teenkö väärin?

toki vanhempien kanssa ja jutellaan siita, mita niissa nakyy. Eli esim. tsunamista juteltiin siita, miten se syntyy (on aikaisemminkin puhuttu mannerlaatoista, lasten isa on geologi... ;-)) ja sitten myos siita, etta taalla missa me asutaan ei ole maanjaristyksia (paitsi ihan pikkuisia joskus) eika tsunameja.

Mutta jos lapsi ei ole koskaan aikaisemmin saanut katsoa uutisia, niin ehka tsunami ei ole se paras aika aloittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki vanhempien kanssa ja jutellaan siita, mita niissa nakyy. Eli esim. tsunamista juteltiin siita, miten se syntyy (on aikaisemminkin puhuttu mannerlaatoista, lasten isa on geologi... ;-)) ja sitten myos siita, etta taalla missa me asutaan ei ole maanjaristyksia (paitsi ihan pikkuisia joskus) eika tsunameja.

Mutta jos lapsi ei ole koskaan aikaisemmin saanut katsoa uutisia, niin ehka tsunami ei ole se paras aika aloittaa...

Vierailija
4/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja netistä kans. Asiasta on puhuttu paljon.

Vierailija
5/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä maailmalla tapahtuu. Itseäni harmittaa kyllä jälkeenpäin kun uutiset eivät lapsena kiinnostaneet yhtään. Ja luokkakaverit puhuivat vaaleista, sodista ym. ja itsellä oli urpo ja sivistymätön olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän