Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ihana mies?

Vierailija
12.03.2011 |

Elikkäs siskot, kertokaahan, millainen on teidän mielestänne maailman ihanin mies? Jos teillä on mielestänne maailman ihanin mies, niin millainen hän on? Tai jos teillä ei ole ihaninta miestä, niin millainen sitten olisin ihana mies? Henkisesti ja fyysisesti? Olisiko hän huumorintajuinen vai vakava, kirjaviisas vai käytännönviisas? Tumma vai vaalea, pitkä vai lyhyt? Vai millä ylipäänsä teidän mielestänne on väliä? Miehen auton merkilläkö? Onko se bmw vai toyota? Käyttääkö hän verkkapukua vai hupparia ja farkkuja? Miten on, millainen on se ihana mies?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioi, kuuntelee, ymmärtää. On huumorintajuinen ja ulkomuotokin just passeli. Laittaa aina ensisijalle perheen, ei kavereita, harrastuksia taikka työtä eli on myös maailman ihanin isä.

On loistava sängyssä ja osaa lukea minusta haluanko rynkytystä vaiko hellempää menoa. On fiksu ja aikaansaava, hoitaa kodin pikku ja isommatkin "miehiset" hommat ilman kalliita ammattilaisia.

t.Tumman ja komean (suomalaisen) ihanan miehen maailman onnellisin vaimo!

Vierailija
2/2 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itsevarma, miehinen, turvallinen ja luotettava. Huumorintajuinen ++++ ja realistinen, käytännöllinen ja älykäs. Mun mies on mun mielestä ihan älyttömän seksikäs, sitä ei kyllästy "katteleen", yli 190 cm, iso kokoinen --->herättää turvallisuuden tunteen, kun itse olen pieni, mies pukeutuu suht nuorekkaasti (36v) farkkuihin ja huppariin tai farkkuihin ja neuleeseen.Kalju, isot kädet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi