Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAAPALLO SINKOUTUU RADALTAAN VUONNA 2012 JUURI TÄLLÄISTEN

Vierailija
12.03.2011 |

MAANJÄRJESTYKSIEN TAKIA.

Nyt rupesi pelottamaan kyllä:(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelutapaa "kuollaan me kaikki kumminkin"! juu, fakta, mutta eihän sitä kukaan kyseenalaistakaan. Sillä nyt vaan ON merkitystä, ainakin minulle, että kuolenko huomenna vai 50 vuoden päästä. Yhtä hyvinhän sitä voisi viiltää ranteet auki just nyt kun "kuolenhan mä kuitenkin."

Vierailija
22/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on koko päivän vouhkattu niin eihän pienet ihmiset sitä usko ennen kuin sattuu omaan nilkkaan. Mutta sanon vaan että nämä katastrofit ovat viime vuosina vain lisääntyneet ja lisääntyvät jatkossakin. Ennakkovalmistelua lopullista tuhoa varten. Enkä kiihkoile, saan uskoa tähän asiaan yhtä lailla kuin sinä uskot että elät ruusulinnassa seuraavat sata vuotta ennen kuin kuolet onnellisena (tai, ehkä ennen sitä keksitäänkin lääke kuolevaisuuteen ;) ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelutapaa "kuollaan me kaikki kumminkin"! juu, fakta, mutta eihän sitä kukaan kyseenalaistakaan. Sillä nyt vaan ON merkitystä, ainakin minulle, että kuolenko huomenna vai 50 vuoden päästä. Yhtä hyvinhän sitä voisi viiltää ranteet auki just nyt kun "kuolenhan mä kuitenkin."

esimerkiksi tuohon maailmanloppuun niin miksi miettiä moista...?

Moneen muuhun voit vaikuttaa itse ja koittaa pidentää elinikääsi terveillä elämäntavoilla yms. Mutta jos maailmanloppu tulee niin sille ei kukaan mitään mahda, eikä muihinkaan luonnonnvoimiin/katastrofeihin.

Vierailija
24/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on koko päivän vouhkattu niin eihän pienet ihmiset sitä usko ennen kuin sattuu omaan nilkkaan. Mutta sanon vaan että nämä katastrofit ovat viime vuosina vain lisääntyneet ja lisääntyvät jatkossakin. Ennakkovalmistelua lopullista tuhoa varten. Enkä kiihkoile, saan uskoa tähän asiaan yhtä lailla kuin sinä uskot että elät ruusulinnassa seuraavat sata vuotta ennen kuin kuolet onnellisena (tai, ehkä ennen sitä keksitäänkin lääke kuolevaisuuteen ;) ).

Kerropa se.

Vierailija
25/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ja missä laajuudessa. Sen näemme sitten.

Elämme elävän planeetan päällä ja kaikki on mahdollista. Ihmiset eivät pysty hallitsemaan mitenkään planeetan omia toimia. Ihmeellistä, että tämä unohdetaan..

Mua ei ainakaan naurata yhtään, mutta en kyllä ajattele näitä asioita joka hetki. Koitan elää elämääni niin kauan kuin sitä riittää.

Vierailija
26/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitä tulee, kuten näet. Ja kuten sanoin jo, ei sinun tarvitse uskoa siihen jos se tuntuu liian vaikealta ymmärtää.

Vierailija
27/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitä tulee, kuten näet. Ja kuten sanoin jo, ei sinun tarvitse uskoa siihen jos se tuntuu liian vaikealta ymmärtää.

Maanjäristyksiä (kuten muitakin luonnonkatastrofeja) on ollut aina, tämäkin oli vain kymmenen suurimman joukossa. Mietipä, mihin dinosaurukset katosivat, mutta maailma jatkaa vaan olemassa oloaan.

Universaali aikakäsitys on vähän erilainen kuin palstamammalla, voihan olla että tuo dinosaurukset tappanut mullistus oli jo alkua/ennakkovalmistelua maailmanlopulle.

Toinen asia on sitten se että miksi mietit tällaisia ja vaahtoat niistä vielä netissäkin? Luulen että sinun kannattaisi keksiä elämääsi jotain mielekkäämpää sisältöä, kun sellaisten juttujen miettiminen joista ei selvästikään mitään ymmärrä.

Vierailija
28/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanjäristyksiä (kuten muitakin luonnonkatastrofeja) on ollut aina, tämäkin oli vain kymmenen suurimman joukossa. Mietipä, mihin dinosaurukset katosivat, mutta maailma jatkaa vaan olemassa oloaan.

Maapallo on elinikänsä aikana kohdannut tuhansia suurempia luonnonkatastrofeja.

Vierailija
29/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on elinikänsä aikana kohdannut tuhansia suurempia luonnonkatastrofeja.

tarkoitin että tunnetuista maanjäristyksistä tämä on top kympissä.

*hakee kerän rautalankaa*

Vierailija
30/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universaali aikakäsitys on vähän erilainen kuin palstamammalla, voihan olla että tuo dinosaurukset tappanut mullistus oli jo alkua/ennakkovalmistelua maailmanlopulle.

Toinen asia on sitten se että miksi mietit tällaisia ja vaahtoat niistä vielä netissäkin? Luulen että sinun kannattaisi keksiä elämääsi jotain mielekkäämpää sisältöä, kun sellaisten juttujen miettiminen joista ei selvästikään mitään ymmärrä.

Ja menemättä nyt henkilökohtaisuuksiin, minun elämässäni on ihan tarpeeksi mielekkyyttä,

kiitosta vain. Ja vielä, ainoa joka täällä mielestäni vouhkaa suu vaahdossa olet sinä. En tuputtanut mielipiteitäni, vaan sanoin ne täällä koska tässä keskusteltiin maailmanlopusta. Jos tietää ärsyyntyvänsä jostain aiheesta noin mahdottomasti, on valinnanvapaus jättää avaamatta koko keskustelu.

Vierailija
31/31 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki maalaisjärki ja realismintaju on kadonnut joidenkin päistä ihan kokonaan. Ja yleissivistys. Sitten on hyvä panikoidan ja masentua joka keta kun maa jossain järähtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän