MAAPALLO SINKOUTUU RADALTAAN VUONNA 2012 JUURI TÄLLÄISTEN
MAANJÄRJESTYKSIEN TAKIA.
Nyt rupesi pelottamaan kyllä:(
Kommentit (31)
No ei vielä oo ainakaan sinkoutunut.
hölmöläiset teitä... Mahtaa elämä olla helvetin vaikeaa kun äly ei vaan riitä. Kerropas miksi juuri vuonna 2011? Mayat ennusti? Mistä Mayat sen tiesi? Ei yhtikäs mistään. Huoh.
No miksi se ei jo eilen lähtenyt radalta huitelemaan pitkin avaruutta? Mitä tässä nyt oikein odotellaan?
mulla on isot juhlat 21.12.2012 :)
Miksikö? No siksi, että mitään ei tapahdu :)
Se vuosihan todettiin laskuvirheeksi.
mulla on isot juhlat 21.12.2012 :)
Miksikö? No siksi, että mitään ei tapahdu :)
Ja mä tule tänne nauramaan teille päälle.
Se vuosihan todettiin laskuvirheeksi.
Maapallon navat menevät sekaisin jonka takia kaikki heittää häränpyllyä ja meret tulevat niskaan. Ei välttämättä vuonna 2012 mutta lähivuosina.
Maapallon navat menevät sekaisin jonka takia kaikki heittää häränpyllyä ja meret tulevat niskaan. Ei välttämättä vuonna 2012 mutta lähivuosina.
Buahaaa. Lähteesi?;) Maapallon navat menevät sekaisin jonka takia kaikki heittää häränpyllyä ja meret tulevat niskaan. Ei välttämättä vuonna 2012 mutta lähivuosina.
Googleta, ei ole vaikeeta ;)
MAANJÄRJESTYKSIEN TAKIA.
Nyt rupesi pelottamaan kyllä:(
, joko maailmanlopussa :) tai vaikkapa syöpään.En tajua tällaisista maailmanlopuista kouhkaamista. Taitaa tosiaan olla vaikea elämä näillä simppeleillä av-mammoilla.
Buahaaa. Lähteesi?;) Maapallon navat menevät sekaisin jonka takia kaikki heittää häränpyllyä ja meret tulevat niskaan. Ei välttämättä vuonna 2012 mutta lähivuosina.
Eli voin pistää elämän ranttaliksi kun kuollaan kumminkin kaikki lähivuosina?
Radalla ollaan yhä...