Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaiset FB-päivitykset on ärsyttävimmät?

Vierailija
12.03.2011 |

mulla on vain yksi ärsytyksen aihe: epämääräiset haulikkopäivitykset. tiedättehän sellaiset, esim. "on antanut kaikkensa...ja vähän enemmänkin...mutta se ei nyt riittänytkään...kyllä harmittaa kovasti....ihmeiset on välillä tosi ajattelemattomia...!" sitten jää itse miettimään että mitähän ajattelematonta sitä onkaan tullut sanotuksi!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olen itsekin syyllistynyt moisiin :D

mulla on vain yksi ärsytyksen aihe: epämääräiset haulikkopäivitykset. tiedättehän sellaiset, esim. "on antanut kaikkensa...ja vähän enemmänkin...mutta se ei nyt riittänytkään...kyllä harmittaa kovasti....ihmeiset on välillä tosi ajattelemattomia...!" sitten jää itse miettimään että mitähän ajattelematonta sitä onkaan tullut sanotuksi!

Vierailija
2/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"on tosi innoissaan"

"on yllättynyt"

"surullisena"...

Mitä järkeä tuollaisissa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävimpiä ovat pariskuntapäivitykset, joissa molemmat, sekä mies että nainen, vuorotellen lässyttävät toisen seinälle, sydämiä, rakas kulta vaimoni/mieheni jne. Tuollaisista päivityksistä näkee heti päällepäin, että hirveää esitystä. Kaiken lisäksi tekevät itsensä naurunalaisiksi. Se kellä on onnellinen, tasapainoinen suhde, ei ole mitään tarvetta alkaa sitä joka toinen päivä jossain naamiksessa hehkuttaa!

Vierailija
4/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne voikin vituttaa!Itselläni myös lapsia mutta minkä takia kaikki kakaroiden tekemiset pitää laittaa faceen?

Vierailija
5/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samanlaiset kommentit niihin

"XX kävi kultamussukkansa kanssa romanttisella iltakävelyllä kynttilänvalossa. Oma hanipupsukka vierellä=onni" ja kommenteissa sitten "puspus mussukkani", "puspuspuspus sullekin haniköriläs" jne.

Vierailija
6/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin nauratti yksi tuttu joka oli laittanut kuvan hääpäiväillallisestaan ennenkuin he alkoivat syömään sitä. sitten päivitys oli just tyyliä: "oman puppelin kanssa tässä syödään ja lapset tutii jo". ja sitten mies on painanut tykkää ja kommentoi "ihanaa, kulta!"

hahhahhhhhaaaaaa!

Vierailija
7/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mielelläni luen juuri lasten tekemisiä yms, mutta eikö nuo pariskunnan tajua, että heille nauretaan selän takana tuollaisesta lässytyksestä. Mä en ikinä haluaisi, että oma mieheni alkaisi mulle laitella jotain sydämiä ja pusipusi-viestejä facebookissa. Häpeäisin silmät päästäni!

Vierailija
8/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi nyt Japaniin liittyviä uutisaiheita, kun useimmat seuraa niitä uutisia ihan itsekin

Muuten ihmettelen ärsyyntymistä statuspäivityksistä. Ihmiset on erilaisia ja eri asiat kiinnostavat/halutaan kertoa. Miksi ottaa sellaisia kavereita fb-kavereikseen, joiden asioista ei halua kuulla?

Vierailija
9/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen voi olla ihan kiva, mutta päivitykset minusta rasittavia. Siksi piilotankin näiden julkaisut.

esimerkiksi nyt Japaniin liittyviä uutisaiheita, kun useimmat seuraa niitä uutisia ihan itsekin

Muuten ihmettelen ärsyyntymistä statuspäivityksistä. Ihmiset on erilaisia ja eri asiat kiinnostavat/halutaan kertoa. Miksi ottaa sellaisia kavereita fb-kavereikseen, joiden asioista ei halua kuulla?

Vierailija
10/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ihmiset, jotka päivittävät järjestäen jotain lapsen suusta kuultua; " Nico-Petteri: blaablaa blaa blaa" ja "äiti tähän vastaa: blaa blaa blaa..." En ymmärrä miten joku luulee, että joitain kiinnostaa mitä oma räkänokka on aamupalapöydässä sanonut o_O??!! Aaaargh!!! Ja juu, nuo kulissivirret oman avo-/avioliiton hehkutuksesta on naurettavia :D...joksus vielä vastaan ja kysyn ketä koittavat vakuutella; muita vai itseään ;). Enkä myöskään jaksa lukea luetteloa päivän tekemisistä..hohhoijjaa...

Vierailija
11/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Copy-paste -päivitykset: "Jos sinulla on maailman ihanin tytär/poika, laita tämä statukseesi" tai "jos lapsesi ovat sinulle kaikki kaikessa jne. Tyhjänpäiväiset: "Matti lähtee nyt töihin", "Matti syö lounaaksi kebabin", "Matti suuntaa kotiin", "Matti laittaa päivälliseksi pihvit ja sitten katsotaan vaimon kanssa leffaa". Muka salaperäiset: "On niin ihanaa", "Huomenna sitten", "Jännittää".

Näiden lisäksi ärsyttää jo edellä mainitut pariskuntapäivitykset, tekopirteät päivitykset, ja sellaiset, joissa listataan kaikki mahdollinen mitä on siihen mennessä sinä päivänä tehnyt ja mitä aikoo vielä tehdä.

Vierailija
12/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuota ydinpilveä ja listataan lisää ärsytyksen aiheita!

Vierailija
13/19 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivansa,lääkäri ja labrakäynnit. Ja myös ne saadut tulokset ja arvot:D

Vierailija
14/19 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin , minua myös ärsyttää kun eräät laittaa mitä ovat päivän aikana tehneet tai mitä aikovat tehdä. Kyllä meistä useammat tekee kotitöitä ja kuntoilee mutta ei tarvitse kertoilla julkisesti. Onko näillä ihmisillä niin  tylsää ja vielä oletetaan että jotain kiinnostaisi heidän tekemiset

Vierailija
15/19 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäysten perässä tehdyt, täysin turhista aiheista ja vielä sellaisia "valistavia" asioita sisältävät, että luulisi ihmisen ilman tätä kansalaispoliisin päivitystäkin ymmärtävän asian oikean laidan. Yritetään siis vain korostaa sitä omaa upeaa hyvää mahtavaa pyhimyksen asemaa.

"Näin tänään, kun mies löi toista miestä. Ei kannata lyödä. Onneksi soitin poliisille."

Vierailija
16/19 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vauvakuvat

2. Selfiet

3. Kuvat ravintola-annoksesta

4. Varpaat rannalla

5. Leivonnaiset ja kakut

Vierailija
17/19 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että vituttaa jne ja jos joku kysyy, että mikä on niin "laitan viestiä" Epämääräiset päivitykset siis.

Ja myös jokapäivä profiilikuvan vaihto tai kehystys.

Vierailija
18/19 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitykset, joissa jaetaan milloin minkäkinlaista elämänohjeita toisille milloin lastenkasvatuksesta ja milloin politiikasta jne lähinnä lähtökohtaisesti sillä asenteella, että toiset ovat jossain uutispimennossa eläviä moukkia. Ja tietenkin humblebragging.

Vierailija
19/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt tähän faceen, minulle tämä ei anna mitään, sillä ei kiinnosta ihmisten kauppareissut , uudet ystävät ym. Lähetän ainoastaan syntymäpäivä onnittelut ystävilleni siinä kaikki,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän