Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syli aina avoinna?

Vierailija
12.03.2011 |

Voiko tenavan vieroittaa sylistä ilman, että se saa jotain traumoja?

Tyttö on nyt 1v11kk ja roikkuu sylissä liki aina. Ja tätä on jatkunut enemmän tai vähemmän yhtäjaksoisesti puolisen vuotta.

Kun syön, kiipeää syliin. Kun istun tässä koneella, kököttää sylissä. Kun laitan ruokaa, roikkuu puntissa ja haluaa syliin. Kun hämmennän puurokattilaa, kököttää toisella lonkalla sylissä. Jos en tee mitään, se kököttää sylissä. Joskus harvoin saattaa hetken innostua leikkimään omiaan (laittaa vaikka leikkihellalla "ruokaa" tms.) mutta harvoin... Isompia sisaruksia kaksi, joten seuranpuutetta ei ole. Isin syli harvoin kelpaa. Vessaan nyt sentään menen yksin, mutta eipä se estä tenavaa koputtelemasta ovea ja kun ovesta nenäni ulos pistän, tyttö on hanskat ojossa tulossa syliin...

Musta tuntuu, että mulla on kaikenaikaa 10kg puntti lahkeessa, menin minne tahansa... Räpeltää kaikkea tielle osuvaa ja hakkaa päällään mua niin, että väliin meinaa tulla kunnon primitiivireaktioita itselle, kun aina sattuu johonkin...

Kotihoidettu lapsi, joten syli on ollut aina avoinna. Milloin tää oikein loppuu? Kaksi muuta lasta ei ole ikinä olleet tommosia perskärpäsiä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vieroittaa. Valitettavasti.

Ja vielä tulee aika jolloin kaipaat, että se istuisi. Usko pois.

Vierailija
2/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun itse syöt niin lapsi ei ole sylissä. Luultavasti jonkun aikaa huutaa vieressä kun syöt ja itteltä menee ruokahalut kun tuntuu pahalta toisen puolesta, mutta kyllä se sen joskus tajuaa ettei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kantamiseen 20kg asti, on ergonominen ja saat tetyä samalla muutakin. Lapsen päällään hakkaamista ei kuitenkaan kannata sietää.

Vierailija
4/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihana, suosittelen myös!

Vierailija
5/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden päästä ei enää tunge yhtä paljon syliin. aika parantaa tämänkin vaivan.

Vierailija
6/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitänyt lapsiani sylissä niin paljon kuin ovat halunneet. Vaikka on sitten kotityöt jääneet tekemättä ;)

Lapset ovat nyt 5v ja 8v.

5v tulee vielä melkein päittäin syliin, mutta ei viihdy siinä paria minuuttia kauempaa.

8v tulee syliin satunnaisesti, ei edes joka viikko :(

No, saapahan ne kotityöt tehtyä paremmin.

Kyllä se sylittelyn tarve joskus loppuu innokkaimmaltakin sylissä istujalta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan