Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttö 9,5kk jää ensimmäistä kertaa pariksi tunniksi hoitoon maanantaina ja olen

Vierailija
12.03.2011 |

ihan hermona...tähän asti on vauva ollut vain minun tai isänsä kanssa. Maanantaina menen kampaajalle ja siskoni tulee hoitamaan vauvaa siksi aikaa. Tunnen itseni maailman huonoimmaksi äidiksi....ja joo, esikoinen on kyseessä....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein useamminkin. Mutta nyt jää yksin hänen kanssaan.

ap

Vierailija
2/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein useamminkin. Mutta nyt jää yksin hänen kanssaan.

ap

Jos kerta on noin tuttu, niin ei minkäänlaista hätää. Ihan oikeasti, jos lapsi saa pienestä pitäen olla noin lähellä tätiään, saattaa samanainen täti olla ISONA tukena ja turvana lapselle myöhemminkin. Mikä sen ihanampaa, että lapsella on lähellään monta järkevää, rakastavaa ja hoivataitoista aikuista. Ehkä sille tädille voi vielä teininäkin käydä supattamassa ne rakkaushuolet, joista ei äidille kehtaa kertoa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ensimmäinen kerta hermostuttaa, mutta hyvin se menee ja seuraavalla kerralla osaat jo ehkä hieman nauttia omasta ajastasi.

Vierailija
4/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt viimeksi ennen kuin aloin odottaa tyttöä...(APUA!) Miehellä nyt todella pitkiä työpäiviä, niin en saanut järjestettyä niin, että tyttö olisi jäänyt isänsä kanssa kotiin. Ajattelin, että ehkä pärjää sen pari tuntia siskoni kanssa, mutta nyt alkoi kaduttaa...

ap

Vierailija
5/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukimmatkin kasvatusoppaat neuvovat, että hoitoon voi jättää tunniksi/ikäkuukausi. Noin ison voisi siis jättää vaikka työpäivän ajaksi! Ja jos tuttu ihminen tulee omaan kotiin, niin tuskin tulee ainakaan pahoja traumoja :)

Vierailija
6/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3,5 kk tyttö ja on jo ollut jokusen kerran mummon hoidossa reilun tunnin kerrallaan. Ihan hyvin heillä on mennyt, vaikka vauva on meitä jonkin verran kaivannutkin.

Vierailija
7/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ap hyvä MENE sinne kampaajalle!

Vierailija
8/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmaiseni on nyt 12 kk. Ollut jokusen kerran pari tuntia kerrallaan kahdestaan isänsä kanssa. Kolme kertaa ollut max 3 tuntia kerrallaan mummulla. Muuten siis olen itse ollut aina paikalla. Vanhemmat olen surutta jättänyt hoitoon ja yökyläänkin jo paljon pienempänä.

Totuus on se, että nyt isommat lapset ovat sosiaalisia ja avoimia, iloisia lapsia, joilla on monia turvallisia aikuiskontakteja. Enemmän olisin huolissani itse tästä viimeisimmästä äidin tytöstä. Eli hoitoon vaan.

Vierailija
9/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ollut jo useasti muutamia tunteja hoidossa, ja ihan loistavasti on mennyt :) Kun sinne hammaslääkäriin tai kaikille asioille ei vauvaa vaan viitsi ottaa mukaan, kun ei aina tiedä, kauan menee, ja muutenkin haluaa ne asiat hoitaa rauhassa.

Ja on ollut isänsä kanssa keskenään useasti...

Että eiköhän se sunkin tyttös pärjää sen kampaajan ajan tätinsä kanssa, ja käyt vaikka pyörähtämässä kaupungillakin shoppailemassa, jos se tädille sopii :)

Vierailija
10/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo tosissas:D

Mistä näitä höyrypäitä tulee..?

Vierailija
11/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän kyllä, että olen turhan hysteerinen. itse olen hoitanut paljon nuorempiakin lapsia kuin 9kk ja työskennellyt lasten parissa, mutta eipä näille tunteilleen mahda mitään...ja olen kyllä menossa sinne kampaajalle:)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan