Te-toimistosta soitettiin
Minun pitää hakea yhtä työpaikkaa 3kk aikana koska olen osa-aikatyössä.
Kommentit (12)
Hyvä, että noudattavat lakia. Eihän siitä mitään tulisi, jos eduskunta säätäisi ja viranomainen jättäisi noudattamatta.
Mulle eivät oo soittaneet. Oon ollu 6kk työttömänä enkä oo hakemut yhtään työpaikkaa. Ovat varmaan unohtaneet minut. Ei kyllä haittaa.
Pyydä nykyiseltä työnantajalta lisää tunteja joka kuukausi, hoituu sillä tuo velvoite.
Ei sun tarvitse olla te-toimiston asiakkaana, jos haluat tehdä osa-aikatyötä. Mutta jos haluat nostaa jotain soviteltua päivärahaa, niin tokihan sen edellytys on kokoaikatyön hakeminen ja koskee näin ollen myös osa-aikaisia tuen nostajia. Mitä siitäkin tulisi, että tekee jotain minityötä tuilla eikä edes meinaa hakea kokoaikatyötä?
Vierailija kirjoitti:
Mulle eivät oo soittaneet. Oon ollu 6kk työttömänä enkä oo hakemut yhtään työpaikkaa. Ovat varmaan unohtaneet minut. Ei kyllä haittaa.
Pyydä nykyiseltä työnantajalta lisää tunteja joka kuukausi, hoituu sillä tuo velvoite.
Jos sä asut pääkaupunkiseudulla, niin ei siellä ole aikaa kaikille soitella.
Osa-aikaiset ovat alinta kastia heti työttömien jälkeen eli käytännössä työttömiä myös TE-toimiston näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä ja alityöllistettyjä kuten ap on suomessa yli miljoona. Kaikkia ei kerkeä työtömyysteollisuus kaitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä nykyiseltä työnantajalta lisää tunteja joka kuukausi, hoituu sillä tuo velvoite.Työttömiä ja alityöllistettyjä kuten ap on suomessa yli miljoona. Kaikkia ei kerkeä työtömyysteollisuus kaitsemaan.
Kaikkia eivät ehdi ahdistelemaan/kyykyttämään. Voiko työkkärille hakea lähestymiskiellon?
Vierailija kirjoitti:
Ja minä 2 vuotta, ei ole soiteltu :)
Sitten haet yhtä paikkaa.
Problem solved.
Minulle tulee edelleen silloin tällöin (noin 1krt/kk) joku tehtävä eli hae työpaikkaa x. Ei ole soittoa kuulunut, vaikka edellinen suunnitelma päivitettiin huhtikuussa. Ei haittaa minua.
Niin?