Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Internet julkisuus: FB ja lifestyleblogi

Vierailija
12.03.2011 |

Pakko laittaa tämä aloitus aiheesta, kun täällä aina saa kauhean kohun aikaan se, että kuka jakaa lasten yms. kuvia facebookissa ja kuinka suunnilleen palkkamurhaajat pääsevät jahtaamaan noita perhekuvissa punaisine silmine esiintyvää jennaa ja juuliaa kun joku julkaisee sen FB:ssa.

Itseläni on FB profiili yms. ja asetukset aika tiukkana, Löydyn valitettavasti nimelläni googlesta aikaisemman työhistorian yms. johdosta monen sivun verran. Kuviani löytyy omiani ja iskelmätähtikaimani kuvia lukuisia!

Olen media-alan ammattilainen ja jostain syystä koukussa tähän palstaan.

Tänään joku laittoi aloituksen yhtyteen linkin Lifestyleblogissa esiteltyyn juttuun sanomalehti Ilkassa ja joku kommentoi juttua kohteen sukunimellä.

Koska mulla ei just silloin ollut mitään tähdellistä,tutkin asiaa ja olin n. minuutissa löytänyt ko. ihmisen/ paikan netistä asiasanoillani. Aloin googlettaa ensin naisen nimellä, pikkuhiljaa löytyi mies ja ei niin hyvin mennyt busineskset (liikevoitto aikalailla miinuksella), nykyinen business, kotiosoite, valokuvanäkymä, nykyinen business, se business joka oli muttei ole enää netissä eikä tilastoissa, miehen tradenomitutkinto ...

Joo, olin stalkkeri ja lopetin sen, mutta tämä stalkkaus toi viidessä minuutissa näkemystä ja unelmahöttöä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla