Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäidit jotka ette juuri käy kerhoissa/ kyläile tms.

Vierailija
11.03.2011 |

tarvitsen teiltä neuvoja siihen, että mitä ihmettä teette lapsen kanssa (yli vauvaikäisen, joka ei nuku enää päikkäreitä) kaikki päivät, niin että lapsi saa kaiken energian purettua ja itse saatte joskus omaa aikaa?

Meillä menee normaalisti päivät niin, että aamupäivät ollaan aina kylässä/kerhossa, päiväsaikana ulkoillaan ja iltapäivällä laulan lapsen kanssa/askartelen. Illat lapsi leikkii aika paljon itsekseen.

Nyt ollaan oltu kipeitä eikä käyty missään, enkä käsitä miten jotkut tosiaan saa päivät kulumaan (hyvin) vajaa kolmevuotiaan vilkkaan lapsen kanssa, minä en siinä onnistu. Ei auta vaikka ottais kaikkiin kotitöihin mukaan ym, lapsella on silti paljon sellaista höttöenergiaa, joka purkautuu lemmikkien "hoitamisena" minussa roikkumisena ja yleisenä säheltämisenä. Kiukutteleekin helpommin ihan vaan koska on yleisesti turhautunut.

Meidän sairastelut tuskin on ihan heti loppu, joten ottaisin tosi mielelläni vastaan vinkkejä siitä, miten organisoitte päivänne? Mitä kaikkea touhuatte päivän mittaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat iältään 4v. ja 8kk. Olen esikoisesta lähtien karttanut kaiken maailman kerhoiluja sun muita, olen sen verran erakkoluonne.

Sisällä lapsi(siis esikoinen) yleensä leikkii omia leikkejään, askartelee tai sitten luetaan kirjoja tms. Toki myös otan mukaan esim. siivoukseen, koska lapsi on innokas auttamaan (vaikka kyllä yleensä saa enemmän kaaosta aikaan =D).

Omaa aikaa saan siinä vaiheessa kun annan katsoa pari jaksoa vaikkapa Puuha-Peteä =)

Ja meillä tosiaan tuo poika on vielä aika vilkas tapaus (ollaan käyty jo lääkärissäkin sulkemassa adhd pois), joten vilinää kyllä riittää. Siksi tuo ulkona on ehdottomasti paras ratkaisu meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla