Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava meikkaamaton yh ja minulla on tumma lapsi.

Vierailija
11.03.2011 |

Uskotko todellakin, ettei kukaan fiksu, koulutettu, suomalainen mies ole koskaan suonut minulle huomiota, pyytänyt treffeille tai kosinut?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa miksi ap:n lapsen elämä olisi pilalla?

Älykkyys tuskin paras mahdollinen noilla geeneillä, samoin ulkonäkö voi olla huono. Ja tietenkin perinnöllisewt sairaudet miehen puiolelta jne.

Itse asiassa ap ei kai ole sanonut, että lapsen isä olisi ulkomaalaistaustainen? Supisuomalaista syntyperää oelva lapsi ei voi olla tumma? Ja mitähän geenejä "supisuomalaiseenkin" perimään on aikojen saatossa sekaantunut? Suomalaisen sisäsiittoisen tautiperimän kannalta on vain hyvä saada populaatioon uutta verta.

Vierailija
22/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sulla hyvin mee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää?

Vierailija
24/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen ylipainoinen, en lihava, mutta muuten ap:n kuvaus täsmää meikäläiseenkin. Ei ole tullut paljon meikkailtua, eikä se näytä olevan kynnyskysymys monellekaan miehelle. Tai siis ne jotka suosivat meikattua ja laihaa ovat tietenkin kiertäneet minut kaukaa, mikä on pelkästään positiivista. Vientiä on ollut ihan supisuomalaisten keskuudessa sekä ennen että jälkeen lapsen. Itse olen myös kelpuuttanut suomalaisen siinä missä lapseni isänkin, joten eipä ole kyse siitäkään.

En ole huomannut lapseni olevan tyhmä, päinvastoin aika älykäskin. Tätä on tietty kovin pienestä lapsesta vaikea mitata tai todistaa. Kauniimpi on kuin valtaosa supisuomalaisista, ei siis omasta mielestä, vaan kaikkien päivittäisten ohikulkijoiden, joiden on pakko kommentoida sööttiä lasta. Perinnöllisiä sairauksia isällä ei tähän mennessä ole ilmennyt ja noin yleisellä tasolla todennäköisyys saada sellainen suomalaiselta isältä on huomattavasti suurempi kuin muunmaalaiselta. Tämä lienee riski aina lasta tehdessä.

Olen tyytyväinen elämääni ja lapseeni. Toki harmittaa ero, mutta harmittaisi miehen olipa mies naapuripitäjästä tai toiselta puolen maapalloa. Toivoakseni lapsestani kasvaa tasapainoinen ja avara ihminen, jolle ihmisen ihonväri on yksi ominaisuus siinä missä vaikka silmien värikin - ei sen enempää tai vähempää.

Vierailija
25/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän tänne tehtaillaan 2-4kpl/h.

Vierailija
26/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa miksi ap:n lapsen elämä olisi pilalla?

Älykkyys tuskin paras mahdollinen noilla geeneillä, samoin ulkonäkö voi olla huono. Ja tietenkin perinnöllisewt sairaudet miehen puiolelta jne.

Voisin myös sanoa, että toivottavasti noin typerällä ei ole lapsia, sääliksi muuten kävisivät. Ei voi olla kovin hyvät lähtökohdat elämälle kun vanhempi on noin sivistymätön tai suoraan sanoen pahantahtoinen ja tyhmä.

Vierailija
27/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) itsetunto-ongelmia

b) liikaa vapaa-aikaa

c) liian pieni lääkitys

d) ystäviä 0

Älkää provosoituko!

Vierailija
28/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen yhdistelmä.

Vierailija
29/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansainvälinen ihminen.

ajatteletko siis aina, että jos kohtaat lihavan naisen, jolla tumma lapsi, ettei tämä nainen olisi "saanut" kunnollista suomalaista miestä?

Vierailija
30/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä noin suuri tarve olla muita parempi? Hei, menkää ja tehkää älykkyystesti ja itkekää, kun tulos on alle 100. Sääliksi käy teidän lastenne henkistä pääomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän