Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava meikkaamaton yh ja minulla on tumma lapsi.

Vierailija
11.03.2011 |

Uskotko todellakin, ettei kukaan fiksu, koulutettu, suomalainen mies ole koskaan suonut minulle huomiota, pyytänyt treffeille tai kosinut?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vastata.

Vierailija
2/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteletko siis aina, että jos kohtaat lihavan naisen, jolla tumma lapsi, ettei tämä nainen olisi "saanut" kunnollista suomalaista miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin sen jälkeen kun on selvinnyt että jaat pesää kuka vaan keksii kysyä

Vierailija
4/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alat pitämään huolta itsestäni, alat vähän meikkaamaankin. Aivan kuin et itse haluaisi tehdä vaikutusta kehenkään. Taitaa olla korviesi välissä tuo juttu.

Vierailija
5/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta vain tuntuu olevan täynnä mammoja, jotka ajattelevat, että noilla ominaisuuksilla ei voi suomalaista miestä saada. Ja sitä vain kyselen, että ajatteleeko ihmiset todellakin noin.

Ap on muuten rakastunut, kihloissa ja menossa naimisiin akateemisen, mukavan ja hyvin toimeentulevan kanssa.

ja alat pitämään huolta itsestäni, alat vähän meikkaamaankin. Aivan kuin et itse haluaisi tehdä vaikutusta kehenkään. Taitaa olla korviesi välissä tuo juttu.

Vierailija
6/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta vain tuntuu olevan täynnä mammoja, jotka ajattelevat, että noilla ominaisuuksilla ei voi suomalaista miestä saada. Ja sitä vain kyselen, että ajatteleeko ihmiset todellakin noin.

Ap on muuten rakastunut, kihloissa ja menossa naimisiin akateemisen, mukavan ja hyvin toimeentulevan kanssa.

Vierailija
7/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyperäiset suomalaiset, eivät saa muuttaa moneenkaan maahan asumaan ilman tuota lupaa.

Vierailija
8/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vastaus!

syntyperäiset suomalaiset, eivät saa muuttaa moneenkaan maahan asumaan ilman tuota lupaa.

Vierailija
9/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskuvio tuntee kulkevan niin, että suomalainen nainen, joka ottaa ulkomaalaistaustaisen miehen, ei 1) kelpaa suomalaiselle miehelle tai 2) ei kelpuuttaisi suomalaista miestä. Vaihtoehto 3) eli että ihmiset yksinkertaisesti rakastuvat ja haluavat elää toistensa kanssa (vaikka ehkä myöh. eroavat), jää usein vähemmälle huomiolle.

Vierailija
10/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaikki eväät siihen!!!

Vierailija
11/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteletko siis aina, että jos kohtaat lihavan naisen, jolla tumma lapsi, ettei tämä nainen olisi "saanut" kunnollista suomalaista miestä?

Saanut ja "saanut"... selvästikään ei rahkeet kovin pitkälle ole riittäneet, kun tuohon tilaan on päätynyt.

Vierailija
12/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että treffiseurat on vähissä.

Vierailija
13/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja komean miehen kainalossa.

Vai tullaanko sinulle ehdottelemaan treffejä, jos olet miehesi kanssa liikenteessä?

Vierailija
14/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja komean miehen kainalossa. Vai tullaanko sinulle ehdottelemaan treffejä, jos olet miehesi kanssa liikenteessä?

Miksi kyselet? Vahvistatko omanarvontuntoasi, kadutko jotain?

En tunne ainakaan yhtään miestä koka lähtisi treffeille ko yhtälön omaavan pirkon kanssa.

Vierailija
15/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tarkoitus kysyä mistä maasta ap:n lapsen isä on.

Vierailija
16/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lasta. Itsellesi saat tehdä mitä haluat. Lapsen elämä pilalla monessakin mielessä

Vierailija
17/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut ehdokkaita. Sillä ei muutenkaan ole paljoa ulkonäön kanssa mitään tekemistä. Ap ei myöskään ole sanonut olevansa ruma. Meikkaamaton, lihava ei ole automaattisesti ruma! Mitä väliä muutenkaan on sillä kuka on kenenkin kanssa! Ap:lle hyvää viikonloppua, nauti lapsestasi ja elämästäsi =)

Vierailija
18/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tarkoitus kysyä mistä maasta ap:n lapsen isä on.

Vierailija
19/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietysti käy ilmiselvästi av:lla, mutta sitähän ei ole pakko lapselle paljastaa...

Sääliksi käy lasta. Itsellesi saat tehdä mitä haluat. Lapsen elämä pilalla monessakin mielessä

Vierailija
20/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa miksi ap:n lapsen elämä olisi pilalla?

Älykkyys tuskin paras mahdollinen noilla geeneillä, samoin ulkonäkö voi olla huono. Ja tietenkin perinnöllisewt sairaudet miehen puiolelta jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi