Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee sinusta naisellisen?

Vierailija
11.03.2011 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, lihava, liian pitkä, minulla on iso nenä ja isot jalat. Näin ollen en voi käyttää naisellisia vaatteita enkä varsinkaan kenkiä. Mutta olen silti onnellinen, minulla on mies, lapset, talo, autot, rahaa ja terveyttä.

Vierailija
2/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka vyötärö, sopusuhtainen lihaksikas peppu, käytän paljon hameita ja korkeita korkoja. Meikkaan aina kun menen ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat pitkät hiukset, sopivan pyöreä.

Vierailija
4/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot rinnat.

Vierailija
5/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla ja meikeillä saa ilmettä naisellisemmaksi. Mutta miehestä minut erottaa herkkyys, empatia, iloisuus ja avuliaisuus.

Vierailija
6/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piereskelen, röytäilen ja mölyän ja kiroilen, siis tietyssä seurassa tietty ;)

Käytän rentoja vaatteita, tukkani on lyhyt, olen tatuoitu, en meikkaa ja silti olen vaan niin hottis :)

Vierailija
7/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mussa oikein ole mitään miehekästä, luonne on myös aika naisellinen.

Vierailija
8/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin ailahtelevaisuus;)

Vierailija
9/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa todellakin vanhanaikaset roolit. Ei mitään tasa-arvoa tunneta. : )

Minä olen naisellinen lähes joka tavalla. ; )

Vierailija
10/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämässä mutta muuten), olen sinut itseni kanssa fyysisesti ja henkisesti, minulla on tyylitajua pukeutua, älykkyyttä ymmärtää ja omaksua asioita, enkä ole "kauko-ohjattava" vaan itsenäinen. Se että on siedettävä ulkonäkö on tietty plussaa, rakastan naisellista pukeutumista (ei mitään ylenpalttista hörsöilyä kuitenkaan) ja kauniita asioita. Ja osaan käsitellä ympärilläni olevia miehiä;) Joskus on kiva heittäytyä vähän avuttomaksi ja saada miehen rintakarvat pörhistymään kun saa olla pystyvämpi ja osaavampi (vaikka tietty itsekin olisin osannut/pystynyt hoitamaan asian vähintään yhtä hyvin:D)

neljän äiti 50v

Vierailija
11/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikassa kuosissa.Pukeudun kauniisiin vaatteisiin, käytän koruja. Luonteeltani olen iloinen, seurallinen, empaattinen.