Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajaopiskelijalle lastenhoitotyötä Jkl

11.03.2011 |

Moi,

olen keväällä 2012 lähihoitajaksi valmistuva nuori ja etsin varsinkin kesäksi lastenhoitotyötä.

Asun Jyväskylässä, mutta myös Au pair-tyyppinen työ eri paikkakunnalla sopii kunhan teillä on tarjota majoitus.

Täytän toukouussa 18vuotta.

Olen suorittanut EA1&2, toiminut seurakunnan kerhonohjaajana ja lastenleirillä isosena sekä olen saanut erityisesti pienistä lapsista kokemusta työssäoppimisistä päiväkodissa (1vk) ja perhepäivähoitajalla (6vk) sekä hoitamalla naapurini alle 3v lapsia.

Omaan myös hygieniapassin, en polta enkä ole allerginen eläimille. Kotonani asustaa koira ja 2kissaa joten lemmikit perheessä eivät ole minkäänlainen ongelma.

Olen myös kouluni yksi tutoroppilaista

Olen saanut erittäin hyvää palautetta omatoimisuudesta, osaamisesta, ahkeruudesta,

luotettavuudesta ja siitä että minusta huomaa että nautin lasten seurasta ja hoidosta.

Kokemusta on 4kk-> ikäisistä lapsista ja mieluiten hoitaisin alle 5vuotiaita pieniä lapsia.

Palkkatoiveeni on 6e/tunti, mutta tästä kuten kaikesta muustakin voidaan neuvotella.

Ota yhteyttä sähköpostilla krista.vuoksenranta(at)luukku.com niin jutellaan lisää

Terveisin Krista

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme