Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En todellakaan mene tupareihin, joiden yhteydess tupperware-kutsut.

Vierailija
11.03.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sun tarvi mitään ostaa ja ei ne esittelyt koko iltaa kestä. Vähän suvaitsevaisuutta sinultakin.

Vierailija
2/5 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tupareihin olisi kohteliasta viedä jotain. Pitäiskö sitten vielä lahjoa emäntää siitä, että pääsee kuuntelemaan mainospuheita ja ostamaan jotain.

Ja musta on tyhmää, kun aina sanotaa, että ei ole ostopakkoa. Ei tietenkään ole pakko ostaa, mutta sen takiahan ne kutsut on, että tavaraa menisi kaupaksi ja emänät saisi hyvät edut. Jos haluaisi vaan itelleen ostaa jotain, niin ei silloin ole pakko kutsuja järjestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emäntä loukkaantuu. Itse sanon aina että voin tulla mutta mitään en osta. Sitten kuitenkin katsotaa naama kurtussa että toi ei ostanut mitään. No ilmoitinhan jo että en osta, turha siis mun tulla jos ei vaan seura kelpaa.

Vierailija
4/5 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emäntä loukkaantuu. Itse sanon aina että voin tulla mutta mitään en osta. Sitten kuitenkin katsotaan naama kurtussa että toi ei ostanut mitään. No ilmoitinhan jo että en osta, turha siis mun tulla jos ei vaan seura kelpaa.

Vierailija
5/5 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kaveri, joka ei ikinä järjestä juhli ailman, että niihin liittyy myyntikutsut. Eikä edes kerro asiasta etukäteen!

Tupareilla oli tupperit, yksillä synttärikutsuilla maustemyyntiä, toisilla meikkiesittelijä.

Todella tökeröä.

Toinen kaveri piti tuparit yksiössä. Kutsui vieraita kahtena eri päivänä, kun oli niin pieni asunto - ja molemmilla kerroilla oli partylite-kutsut!

En voi käyttää hajukynttilöitä ja muutenkin ne partylite-tuotteet on mielestäni kamalia. En olisi halunnut ostaa mitään. Lopulta yhtäkkiä kaikki muut oli lähteneet ja myyjä ilmoitti, että jos ostaisin vielä 50 euron edestä tavaraa, niin illan myynti olisi niin iso, että emäntä saisi kallimman jonkun keijukaistuikkuhärpäkkeen ilmaiseksi.

Olin silloin opiskelija, 50 euroa oli kamala raha. Lopulta ostin 20 eurolla jonkun seinäkynttilähimmelin, joka edelleen jossain kaapinnurkassa. Emäntä meni todella nyrpeän näköiseksi ja ilmoitti kuikkuisena, että hän ostaa kynttilöitä sitten 30 euron edestä, että saa sen haluamansa keijukoristeen.

Tympeää.