Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaja! Mitä syöt tänään?

Vierailija
11.03.2011 |

Mulla alkoi dieetti nyt. Kertokaa mitä päivässä syötte? Mä olen syönyt aamulla palan ruisleipää ja kurkkua ja teetä ilman sokeria.

Lounaaksi syön pakastevihannessekoitus pussin. Välipalaksi maitokahvin ja päivälliseksi makaronilaatikkoa ja porkkanaraastetta.

Iltapalaksi maustamatonta jugurttia ja mustikoita.

Pitäis pudottaa 7kg kesään mennessä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounaaksi kebabia ja illalla pitsaa!

Vierailija
2/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi tuohon.

ap alati nälkäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältää vain vettä, vettä ja aina vain vettä. Vähintään 3 litraa päivässä pitää sitä kitata. Muuten pistän suuhuni vain ja ainoastaan elintarvikkeita, joissa on mahdollisimman vähän hiilareita. Mutta kyllä painokin putoaa; 2 kk ja 10 kg. Mielestäni ihan riittävä tahti. Ja se elämän tatsi mikä tästä ruokavaliosta on löytynyt; aivan eri tavalla energisyyttä ja hyvinvointia kuin ennen. Kivut ja kolotukset sekä epämääräiset oireilut kehossa ovat poissa. Maha on rauhoittunut, ei pullistele enää leipämössön aiheuttamista paineenkasautumista. Tutut kehuvat kilvan, kuinka hyvinvoivan ja terveen näköinen nykyään olen kuten myös että olen nuortunut ainakin 10 vuotta koko olemukseltani. Helppoa on mennä vaatekauppaan ja ostaa vaatteita. Kevyt on käydä lenkillä, tuntuu kuin leijailisi ilmassa. Ennen niin negatiivisesta ihmisestä on kuoriutunut positiivinen ja elämänhaluinen ihminen!

Vierailija
4/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla dieetit tyssää aina siihen, että on niin järkyttävä nälkä, maha kipeä ja kova väsymys ja voimattomuus. Kun syön normaalisti, voin hyvin, kun laihdutan, voin huonosti.

Vierailija
5/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuppia maitokahvia, kurkkua, tomaattia, salaattia

-lounaaksi söin purkillisen tonnikalaa ja puoli purkkia raejuustoa

-päiväruoaksi teen pippuripihvejä ja salaattia

-treenin päälle munakas

Vierailija
6/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla dieetit tyssää aina siihen, että on niin järkyttävä nälkä, maha kipeä ja kova väsymys ja voimattomuus. Kun syön normaalisti, voin hyvin, kun laihdutan, voin huonosti.

mutta laihduttaessa pitää syödä riittävästi, ettei tule isoa nälkää ja siihen salaatit ja kasvikset ovat oiva apu ja se veden litkiminen!

Vierailija
7/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset kokee sen niin pahana, että on nälkä? Mun mielestä se on pelkästään positiivinen asia laihiksessa, sehän kertoo sen, että sulla on energiavajetta eli laihdut :)). Ei nälkä ole mikään vihollinen, jos sitä ei kestä niin juo vettä ja jauha purkkaa!

Vierailija
8/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta syön lounaan, todennäköisesti jonkun valmissalaatin. Illalla keitän varmaankin pussillisen nuudeleita. Ei sitten kai muuta. En ole nälkäinen tällä hetkellä.

Vierailija
9/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvia ja pullaa.

Lounaaksi 3 hodaria.

Päivällinen kana tortillat.

Napostelen pari suklaa palaa, jos nälkä tulee.

Olen miettinyt että miten ihmiset kestää noita hiilarittomia dieettejä, eikös aivot kaipaa hiilareita toimiakseen?

Vierailija
11/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: lautasellinen kaurapuuroa, 1 dl ykkösmaitoa, juustovoileipä (ruista)

Lounas: 2 perunaa, palapaistia, puoli lautasellista salaattia ja porkkanaraastetta, lasillinen rasvatonta piimää, kaksi ruisvoileipää.

Välipala: puoli purkillista raejuustoa, 1 banaani, yksi ruisleipäviipale ilman muita päällisiä em. raejuusto.

Päivällinen: kanawokkia, kauhallinen basmatiriisiä, lasillinen 1 % piimää, porkkana ja kurkkuviipaleita.

Iltapala: Juustovoileipä (ruista), 1 dl ykkösmaitoa.

Tavoitteena laihtua kesään mennessä 4 kg, josta kilo jo pudotettu.

Tällaisen ruokavalion lisäksi harrastan liikuntaa 2-3 tuntia viikossa.

Vierailija
12/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: 2ruisleipää, kinkulla, juustolla ja kurkulla +1 omena

lounas: katkarapu/kananmuna salaatti, 2 ruisleipää lasi rasvatonta maitoa

pari kourallista sipsiä välipalaks :) en ole syönyt ikuisuuksiin sokeria joten sipsit on mun erikoisherkku vk.loppuna.

päivällinen: kanakastike+muussia

iltapalaks tulen syömään: pari ruisleipää ja ompun

Vierailija
13/13 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää kalorivaje vain noin 200 kcal:ssa vuorokaudessa ja saada aikaiseksi tuo vaje lähinnä liikunnalla. Silloin ei ole nälkä, koska voi syödä ihan reiluja määriä (katso päivän ruokalistani). Toki laihtuminen on hitaampaa, mutta se on myös paljon helpompaa kuin nälkädieeteissä. Minun systeemissäni ei joudu kärsimään nälkää, mutta joitakin mielitekoja joutuu pitämään kurissa (ei voi esim. syödä levyllistä suklaata, vaan 1-2 palan pitää riittää silloin, kun tekee kovasti mieli).

12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi