Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(yaz)E-pilleri asiaa! Auttakaa...

Vierailija
11.03.2011 |

Eli mä olen nyt tähän mennessä syönyt aina yhden liuskan noita pillereitä, eli kuukautiset joka kuussa. Nyt kuitenkin mietin, voinko itse aloittaa ilman lääkärin tietoa laattojen peräkkäin syömisen niin, että söisin kaksi laattaa peräkkäin??

Kiitos paljon auttajille!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis nuo pillerithän ovat toki 24+4 eikä 23+5 kuten äsken kirjoitin. Vanha pää :)

Vierailija
2/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pitänyt taukoa laattojen välissä! Ajattelin juuri noin, että vaikuttavat pillerit x2 ja sitten neljän päivän tauko.

Eihän tähän muutokseen varmasti tarvitse lääkärin lupaa tms..? Tyhmä kyselee...

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vielä, jos joku viitsii vielä vastata :)

-Ap

Vierailija
4/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä samat pillerit ja söin viimeksi 2 listaa peräkkäin (eli vain niitä hormooneja sisältäviä pillereitä). Ei siihen lääkärin lupaa tarvita, mulle ainakin sanoivat, et voi hyvin syödä 2 listaa putkeen, on hyvin yleistä eikä siis mitään haittaa.

Vierailija
5/8 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät naiset syökö Yaz- e- pillereitä! Ne aiheuttavat tukoksia ainakin keuhkoihin. Sukulaisnainen, alle 30- vuotias menehtyi äkillisesti ja pikkupoika jäi äidittömäksi. Ruumiinavauksessa kuolinsyy oli noiden aiheuttama keuhkoveritulppa.

Vierailija
6/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos =)

Vierailija
7/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Yaz pillereissä otetakkin joka päivä muutenkin pilleri, eli syödään laattoja aina peräkkäin? Eli 23 normaalia pilleriä ja 5 plaseboa. Et kai ole pitänyt taukoa laattojen välissä?

Jos siis meinaat harventaa kuukautisia, niin sunhän täytyy ottaa aina vain ne "oikeat" pillerit eli 23+23jne.

Vierailija
8/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö tuollaisesta muutoksesta pitäisi puhua oman gynen kanssa?

Eihän sovi kaikille tuo monen kuukauden tauko..?