Tänään olen suunnitellut tällaisen illan:
Miehen kanssa kahdestaan ensin vähän shoppailemaan töiden jälkeen, sitten tehdään vähän kotitöitä, jotain hyvää ruokaa, ehkä intialaista kera viinin tai oluen ja päälle irish coffeet. Sitten myöhemmin illalla kynttilät kylpytynnyrin reunalle ja rentoutumaan sinne ja saunaan kera kylmien juomien. Loppuilta telkkarin ääressä köllöttelyä :)))
Kommentit (22)
Mennään aamupäivällä kaupungille shoppailemaan, varattu pöytä kivasta raflasta kahdeksi. siellä jotain pientä ruokaa ja pullo hyvää viiniä. Sitten kotiin jääterassin kautta. Sauna päälle ja hyvät juomat mukaan. Illalla vielä herkkuja sohvalla takkatulen loimussa.
Mä menen kaverin kanssa ulos hukuttamaan eron jälkeisiä murheitani, juon todennäköisesti siis liikaa, toivottavasti en raahaa ketään kotiini, joka tapauksessa heräilen päänsärkyyn joskus 10 jälkeen. Ai kun mahtavaa.
mahtunee siihen ulkona syöminenkin ja ajateltiin viritellä vähän remppaa kotonakin. Mukavaa viikonloppua!
PS. sulle edelliselle, parhaat ajat ovat edessäpäin, usko mua! :) ap
Meillä arkirealismia.... Kiukkuisten lasten ruokkimista, siivous, huomisten vieraiden tarjoilujen valmistelu, ysiltä lapset nukkumaan, jonka jälkeen rättiväsyneenä notkun tunnin telkun ääressä ja menemme nukkumaan. Noustaksemme aamulla kuudelta. Jooh.
mä en moiseen pystyis
edes kera kosspullon
mä en moiseen pystyis
edes kera kosspullon
ap, en mäkään kera kossun.... Monelle tämmöiset illat on kauhistus, niin mullekin edellisessä elämässäni, nyt nautin niiiin täysillä! :-)
mies tulee tänää illal lomille intistä. Huomenna mennän katsomaan asuntoa, kalustekauppan sänky yms.. Sitten sulkkista pelaa ja syömään =) ja sit takaas normalli elämään 8 kk pojan hoitoo..
ensin kaljalle töiden jälkeen, sitten kotiin ja muija laittaa ruokaa. Myöhemmin illalla saunomista ja lillumista kylpytynnyrissä, siellä mitään kynttilöitä tarvita, kaljaa ja makkaraa riittää. Lopulta kahden minuutin naiminen ja sitten voi kääntää muijalle selän ja nukkua.
me itse suositaan tällaisissa illoissa aina poreammetta, ihan sisätiloissa ;). Hauskaa iltaa!
vähän samaan tyyliin kuin 5. Siivoamista, ruuan laittoa, lapsille vähän karkkia, telkkarin vahtaamista, lapset nukkumaan ja netissä pörräämistä ja itekin nukkumaan. Aamulla herätys 7 aikaan kun lapset herää.
Olishan se kiva kun olis joku joka kattois lapsia ja vois käydä miehen kans ulkona syömässä. Ja nauttia illasta ja yöstä jos lapset olisi jossain yökylässä. No, ehkä seuraavassa elämässä.. ( tai n. 10 vuoden kuluttua kun lapset ei enää ole välttämättä aina kotona) :)
Miksi muuten pitää sanoa "kera viinin"? Miksei viinin kera/ viinin kanssa tai vain intialaista ruokaa JA viiniä?
Kylpytynnyrissä tulee hiki, oli vuodenaika mikä tahansa, oltiin 20 asteen pakkasellakin helmikuussa. Siinä sen hohto ehkä onkin, välillä pyörähdän lumihangessakin :) KIITOS, mukavaa iltaa teillekin! :-) ap
taitaa mennä mukava ilta myöhään :)
Kylpytynnyrissä tulee hiki, oli vuodenaika mikä tahansa, oltiin 20 asteen pakkasellakin helmikuussa. Siinä sen hohto ehkä onkin, välillä pyörähdän lumihangessakin :) KIITOS, mukavaa iltaa teillekin! :-) ap
Ihme muotisana, jota tuntuu käyttävän kaikki joka paikassa (erityisesti facepäivityksissä...)! Kuulostaako se teidän mielestä hienolta?
Mutta siis, monen suunnitelmat kuulostaa ihan taivaalliselta, näin meillä:
Päivän aikana kokkailen ja leivon miehelle pyöreiden vuosien kunniaks herkkuja, jossain välissä käy varmaan molempien vanhemmat kahvilla. Illalla tulee ystäviä miehelle yllätykseks istumaan iltaa ja herkuttelemaan :).
Kaiken tämän keskellä vaihdetaan vaippaa, nukutetaan, syötetään, leikitetään, vaihdetaan vaippaa, syötetään, nukutetaan, vaihdetaan vaippaa, rauhotellaan, ulkoillaan, syötetään jne :).
Miehen kanssa kahdestaan ensin vähän shoppailemaan elektroniikkaa töiden jälkeen, uudet kaiuttimet olisi kivat. Sitten tehdään jotain hyvää ruokaa, ehkä intialaista viinin tai oluen kanssa ja päälle irish coffeet. Sitten myöhemmin illalla kynttilät kylpytynnyrin reunalle ja rentoutumaan sinne. Välillä käydään saunassa ja sekstaillaan suihkussa. Loppuilta telkkarin ääressä köllöttelyä :)))
Itse olen tämän illan töissä ja koska huomenna on taas töihinlähtö klo 6.15 Toivon, että pääsen hyvissä ajoin nukkumaan. Sunnuntaina kipitän iltavuoroon, joten jos hyvä tuuri käy sunnutaiaamuna saan nukkua hieman pidempään ehkä klo kahdeksaan saakka. :)
Ja tottakai tuo suihkuosuuskin voi toteutua ja monessa muussakin paikassa :-) ap, ai niin unohtui köllöttelyä KERA juustojen....;DD ap
Meillä suunnitteilla pihvi-illallinen kotona, hyvää viiniä ja yhdessä olemista.
Rakkaan kanssa on aina mukavaa.