Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos kaverisi avautuu sulle asioistaan ja

Vierailija
10.03.2011 |

hän on väärässä? Siis lähes kaikissa asioissa. Mitä teet? Tuet häntä (koska hänellä on oikeasti tosi rankkaa) vai yrität saada näkemään valon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse et elä hänen elämäänsä ja voi kokea asioita niinkuin hän sanoo?

Ymmärrä, kuuntele, ole tukena. Ohjaa oikeaan suuntaan huomaamatta ja hellävaraisesti jos VARMUUDELLA TIEDÄT hänen olevan väärässä, eikä kyseessä ole vain mielipide-ero.

Masentunut ihminen, jolla on rankkaa ja murheita, on käpertynyt omiin tunteisiinsa ja menee aikaa päästä niistä irti. Hän on myös todella herkkä loukkaantumaan ja häntä onkin helppo loukata ymmärtämättömyydellä.

Mutta ystäviä hän tarvitsee.

Vierailija
2/3 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit sanoa että hän on väärässäkun itse et elä hänen elämäänsä ja voi kokea asioita niinkuin hän sanoo?

Hän siis sanoo että "x syyttää että teen sitä ja tätä" ja itse voin todeta että kyllä, niin teet! Sit on raskasta kuunnella kun toistaalta tajuaa ettei ystävä kestä yhtään ylimääräistä pahaa mieltä ja toisaalta taas hän on väärässä. Mutta ehkä se sitten on se ystävyys-osuus tässä että jaksaa vaan kuunnella ja kannustaa vaikka toinen onkin nyt tällä hetkellä ihan pihalla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai siinä voi kuin kuunnella. tällä ystävällä ja x:llä ei varmaankaan ole kovin hyvät välit, tai ei pidä tästä, joten ystäväsi voi siksikin syyttää häntä kaikesta ilman todellista syytä. mitäs siihen voi sanoa, jos ei itse koe x:ää samalla tavalla? itse olen kyllä joskus sanonut varovasti vastaan, (vaikka huumorin varjolla) jos joku kaveri mollaa jotain toista mielestäni ihan turhaan ( tai olen muuten vaan erimieltä jostain arasta asiasta..) pikkuhiljaa yrittää kääntää häntä näkemään toinenkin puoli..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi