Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen laukeamisesta ja spermasta...

Vierailija
10.03.2011 |

Kai sitä täällä anonyymisti kehtaa kysyä... miten teillä muualla panot yleensä päättyvät?

Meillä viimeaikoina mies on halunnut laueta siten että H-hetkellä vetää kalun ulos ja levittää spermat piltsin päälle. (Kun pannaan takaa päin) Toki siis välillä laukeaa sisällekin, kuten ennenkin. Itse kyllä tykkään molemmista tavoista, ei siinä mitään... mut alkoi vaan mietityttää.

N30

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ottaa kalun ulos juuri ennen kuin tulee ja työntää sen rullalle kierrettyyn naudan maksaan ja ruuttaa pahat henget sinne.

Itse paskon housuihin useimmiten.

-kirjaa odotellessa-

-REPS-

-KOPS-

Vierailija
22/38 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän äskeiseen ei ole paljon lisättävää ole. Mutta juuri tuo provo, miksi pitää tosiaankin olla ilkeä? minä olen kyllä tottunut, mutta ajatelkaa niitä jotka ovat täällä ensimmäistä kertaa, näinköhän kirjoittavat uudestaan. juuri esimerkkinä "painu pihalle lumitöihin". Siinäpä ajattelemisen aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n viestissä ei musta ollu mitään sen erityisempää kun näissä seksipalstan viesteissä ny yleensäkään. Mut useinhan tääl saa vastaukseksi jotain paskamaista "painu pihalle lumitöihin, jospa ne ajatukset selkiytyy samalla". Hah!

Onhan tääl ennenkin udeltu muitten petipuuhista, miksei sitten miesten mällienheittelyistä?

Meillä mies laukeaa sisälle yleensä, mut välillä kun irrotellaan, saattaa laueta esim. rintojen väliin. Naamallekin joskus haluais, mut siihen harvoin oo suostunu. Suuhun sit tietty eri, kun kyse suihin ottamisesta.

N34

Korjaus askeiseen, unohtui alkuperäinen viesti.

Vierailija
24/38 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ja aina sperma menee sinne mihin se on tarkotettu oli asento mikä tahasa.aatteleppa ite ukko sanoo nyt nyt aah nyt se tulee,sit vetasta se ulos ruikkii,kyllä meni hyvä orkku pilalle.

Vierailija
25/38 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vai miehes? Jos mies tulee jo, niin se mitään pilalle menny... ainakos te just tasan yhtäaikaa tuutte? Ajota orkkus ihan pual minuuttii ennen ukkoos, niin saa ruikkia. ;D hi hih hih! Teillä pipo ihan vähän kireellä vissiinki.

Vierailija
26/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, joko homostelette ?!

Vierailija
27/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, kun mies ruiskii pillun päälle ja itse jatkan sormella spermalla kostutetun pilluni hieromista orgasmiin asti.

Parasta tietysti jos ajoitus on kohdillaan, eli että aika yhtäaikaisesti tullaan. Joskus saan miehen nuolemaan pilluani vielä samalla kun sormetan. Se on kiihottavinta, kun kieli puhdista spermaisen pillun ja reidet.

Siinä kohtaa kun miehen lämmin kieli nuolee spermaista pilluani, en haluaisi niin nopeasti laueta, vaan fantasiani olisi, että saisin toisen kovan kullin sisääni, joka laukeaisi rinnoilleni, josta miehet nuolisivat nesteet ensimmäisen jälleen tunkeutuessa minuun. HUH, ihanaa.

Tuota fantasioidessani haluaisin pitkittää omaa orgasmiani vielä hetken.

Vierailija
28/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa,kun sperma pikku hiljaa valuu ulos pillustani ja siitä lähtee housuihini sellainen "kiiman" tuoksu..En edes mene pesulle heti panon jälkeen vaan odotan sitä "lastia" kalsareihini saakka..Parasta vielä,jos illalla,ennen nukkumaanmenoa saanut mulkkua,niin aamulla vasta on "kiimaiset tuoksut" pöksyissä...ja ne tulevat nenääni jo kun menen kuselle istumaan!Siinä vaan sitten istun ja nuuhkin ilmaa ihan villinä ja toivon ja odotan seuraavaa kertaa...;DD

Vierailija
29/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin vaihdellaan aika paljon... Yleensä joko sisälle tai pillun ja häpykarvojeni päälle, joskus myös vatsan ja rintojen päälle.

Kiihottavinta oli kun naitiin ulkona rannalla niin että kukaan ei näe. Raotin bikinin alaosan sivulle ja paljastin pillun vakoni jolloin mieheni kiihottuu. Naitiin nopeasti ja hän päästi spermat meidän viereemme kalliolle. Nainnin jälkeen ne valuivat hiljaa kalliota pitkin.

N28

Vierailija
30/38 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää munaa perseeseen samalla kun mies/ nainen pungertaa paskaa ulos? Se on ihanaa, kun siittimen virtsajohtimeen menee paskaa.

Sitten voi viimehetkellä vetäistä paskalla kyllästetyn kyrvän esille ja roiskia paineella spermaista paskaa.

Kannattaa kokeilla - se jos joku on ihanan sotkuista.

Vierailija
31/38 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää munaa perseeseen samalla kun mies/ nainen pungertaa paskaa ulos? Se on ihanaa, kun siittimen virtsajohtimeen menee paskaa.

Sitten voi viimehetkellä vetäistä paskalla kyllästetyn kyrvän esille ja roiskia paineella spermaista paskaa.

Kannattaa kokeilla - se jos joku on ihanan sotkuista.

Kannattaa kokeilla - se jos joku on ihanan

sotkuista.

Tuota pitäis "harrastaa" jossain muovin päällä sitten;DD,siis ison sellaisen!

Vierailija
32/38 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellä myös, kuten vastaaja 30, vaimo tykkää "jälkiaromeista". Eli sisälle lasketaan meillä useimmiten. Joskus pillun huulille. Rintojen väliin pantaessa toisinaan rinnoille. Itse en tykkää laueta suuhun, tai kasvoille.

Vierailija
33/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiselle pillulle on ihan ygöstä laueta.

Vierailija
34/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiselle pillulle on ihan ygöstä laueta.

Vierailija
35/38 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

perssilmän kautta naamallehan tuo nakoopi

Vierailija
36/38 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena olen ihmetellyt usein, että eikö miehen orkkunautinto kärsi siinä kun viime hetkellä vedetään ulos ja sitten itse lypsävät/ nainen lypsää siemenet ulos? Itse ainakin pari kertaa ollut niin harmissani, kun oman orkkuni alettua on vaikka miehen penis livennyt ulos ja oma orkku jäänyt pahasti kesken siinä kohtaa jos ei ole ollut esim. sormet klitalla siinä kohtaa.

Vierailija
37/38 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:05"]

Itse naisena olen ihmetellyt usein, että eikö miehen orkkunautinto kärsi siinä kun viime hetkellä vedetään ulos ja sitten itse lypsävät/ nainen lypsää siemenet ulos? Itse ainakin pari kertaa ollut niin harmissani, kun oman orkkuni alettua on vaikka miehen penis livennyt ulos ja oma orkku jäänyt pahasti kesken siinä kohtaa jos ei ole ollut esim. sormet klitalla siinä kohtaa.

[/quote]

Miettinyt samaa. Onkohan se oman laukeamisen näkeminen toisen päälle sitten niin kiihottavan näköistä, että voittaa keskeyttämisen..? Mutta juu, niin täälläkin tylsähkösti yleensä aina jonnekin sisään vaan: pilluun, pyllyyn, suuhun tai joskus on saattanut pakaroiden tai selän päälle. Suunnillen tuossa yleisyysjärjestyksessä. Jäin kyllä miettimään tuota spermalla kuorrutetun vaon sormettamistakin. Voisi olla kiihottavaa puuhaa. N27

Vierailija
38/38 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2011 klo 08:38"]

yleensä ja aina sperma menee sinne mihin se on tarkotettu oli asento mikä tahasa.aatteleppa ite ukko sanoo nyt nyt aah nyt se tulee,sit vetasta se ulos ruikkii,kyllä meni hyvä orkku pilalle.

[/quote]

Päin vastoin, se orkku on kyllä parempi, kun voi itse kontrolloida sitä kädellä. Samoin tuo toimii lisäehkäisynä.

Mitään tarvetta naamalle ruikkimiseen ei itsellä ole, mutta kyllä ulos vetäisen mieluummin ja tulen sitten naisen vatsalle, selälle tai omalle vatsalle vähän asennosta riippuen.

M38