Heterot, näettekö lesbounia ja lesbot näettekö heterounia?
Kiihotutteko näissä unissa tavanomaisesta poikkeavasta seksisuuntautumisesta huolimatta vai ovatko ne ahdistavia?
Kommentit (8)
Näin jossain vaiheessa vain naisista unia, vaikken olen ollut naisen kanssa...Ei ahdistanut ollenkaan :)
En ole nähnyt mitään tällaisia unia..samaa sukupuolta olevat eivät sytytä...Olen suht "open-minded" mutta tää ei ole juttuni..jos näkisin homounen niin tuskin ahdistuisin. En tiedä kiihottuisinko. Tuntuu vieraalta ajatukselta. Näin äskettäin unta että suudeltiin ex-miesystävän kanssa..aamulla herätessä oli syyllinen olo:) (olen naimisissa)
Olen hetero ja näen usein unia naisista ja kiihotun. Valitettavasti koskaan näissä unissa ei päästä seksiin asti, vaan homma jotenkin ajautuu sivuraiteille. Harmi, haluisin tietää mitä tekisin naisen kanssa!
ja olen nähnyt unta naisista. Unissa on ollut lähinnä vastentahtoista pussailua. Tunnelma on ollut epämukava, mutta ei suoranaisesti ahdistunut.
Joskus nähnyt unta jostain naisesta, oli kiihottava uni...mutta yleensä ne on miehiä.
T. hetero
Nään lesbounia mun kavereist :( mut kiihotun niis ja eilen näin unta et kaverinkaa nukuttii samas sängys alasti ja se rupes yhtäkkii puristelee mun rintoi ja sit laitoin ne kädet pois äkkii ja hetken pääst olin sillee jatketaaks siit käsijutust ja meil olikii sit villi yö, mutta hetero koen olevani D: saatanhan toki myös bi seksuaali olla :)