Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun täytyy lopettaa syöminen kokonaan, jos haluan laihtua!!

Vierailija
10.03.2011 |

Mulla on hirveän läski perä ja reidet.

En syö hirveitä määriä, mutta ilmeisesti sitten edelleen liikaa, koska peräläskeille ei tapahdu mitään.

Pelkkiä omenoitako tässä pitäisi syödä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama ongelma.paitti että läski on mahassa.kiva näyttää että ois viimesillään koko ajan. :(

Vierailija
2/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot vain tuon edellä mainitsemasi, on mahdotonta päätellä mikset laihdu. Omenakuurilla menettäisit viimeisetkin lihaksesi ja läskit palaisivat takaisin, kun palaat normaalimpaan ruokavalioon. Ei siis kannata.

Mitkä ovat pituutesi ja painosi, ikäsi, laihdutushistoriasi ja kuinka paljon liikut? Noin ensialkuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oman painon verran proteiineja grammoina, eli 70 kg painava 70 grammaa tää vois tulla vaikka herajauheesta, sitten pitää vielä saada ne hyvät rasvat pari omega 3 tabua ja ruokalusikallinen pellavansiemenöljyä. Ok ja vaikka 1 omena.

Vierailija
4/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan syömällä normaalia ruokaa säännöllisesti. Nyt olen jättänyt herkut pois ja syönyt enemmän salaattia ja vähemmän lämmintä ruokaa. Harrastan hyötyliikuntaa ja uintia.

ap

Vierailija
5/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan syömällä normaalia ruokaa säännöllisesti. Nyt olen jättänyt herkut pois ja syönyt enemmän salaattia ja vähemmän lämmintä ruokaa. Harrastan hyötyliikuntaa ja uintia. ap

ap, sa olet todella LAIHA. Sun ei tarvitse laihtua. Hanki lihaksia niin kiinteydyt.

Vierailija
6/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

tee kyykkyja, syo riittavasti proteiinia. Uiminen ei juurikaan kasvata lihaksia (paitsi jos olet kilpauimari). Tietty maara rasvaa on aikuisella naisella myos terveyden edellytys, eli mieti onko sun tavoitteet nyt oikeasti realistiset.

Vierailija
8/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka valittavat ylipainostaan ollessaan normaalipainoisia, kuuluisivat hoidon pariin. Jotain puuttuu elämästä ja itseä tarkkailemalla yritetään pitää nuppi koossa. Se vähä, mitä jäljellä on. Säälittävää.

Vierailija
10/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka valittavat ylipainostaan ollessaan normaalipainoisia, kuuluisivat hoidon pariin. Jotain puuttuu elämästä ja itseä tarkkailemalla yritetään pitää nuppi koossa. Se vähä, mitä jäljellä on. Säälittävää.

Todellakin surullista.

Vierailija
11/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ap ole oikeasti mitään tarvetta ainakaan laihtua, suosittelisin kuntosalille kipittämistä ja lihasmassaa kasvattavaa treeniohjelmaa (kovilla painoilla perusliikkeitä) sekä terveellistä proteiinipitoista ruokavaliota. Lihakset antavat muodot muun kropan lisäksi takapuolelle ja reisille, rasva on siinä pinnassa näyttämässä naisellista pehmeyttä. Jos oikeasti haluat ap pudottaa painoasi, sinulla on todennäköisesti harhainen ruumiskuva. Kaunis vartalo tarkoittaa kauniita, vahvoja lihaksia ja sopusuhtaista rasvakerrosta. Ei kaunis kroppa millään kituuttamisella muotoudu, jos kiloja on noin vähän.

Vierailija
13/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut olevani ylipainoinen vaan, että minulla on läskiä alavartalossa.

Vierailija - 10.03.11 05:52 (ID 12248252)

ap

jotka ovat jotenkinkaan terveita. Se ei ole mikaan ongelma, vaan normaali asia. Opettele elamaan sen kanssa. Hanki muuta sisaltoa elamaasi. Jos se ei onnistu ilman ulkopuolista apua, hanki sita.

Vierailija
14/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun olen kooltani 162 cm ja 86 kilonen läskikasa,ärsyttää tommoset laihat,jotka haukkuvat itseään läskiksi. :(

Vierailija
15/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkanut vaan enemmän viime aikoina ällöttää.

Olen menossa fysioterapeutille, jonka tarkoitus olisi tehdä minulle sopiva kunto-ohjelma. Toivottavasti saan sieltä minulle sopia liikkeitä, joilla muovata tuo läski kauniimpaan muotoon.

ap

Vierailija
16/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sekään ei tehoa, leikkaukseen sitten, saavat läskit pois perästäsi. Ruuattomuudella vain kuolet pois.

Vierailija
17/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet alavartalo liikkeitä. Kun olet noin laiha ja jos puhut jostakin ruoan lopettamisesta niin se on aivan väärä tapa. Syöt näemmä hyvin ja tarpeeksi kerta et lihava ole. Panosta enemmän alavartalo treeneihin niin saat sen pyllyn piukeaksi.

Ei se märehtimisellä muutu.

Vierailija
18/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varsinkin lantion eli perseen ympärys, reiden ympärys, mutta halutessasi myös muut.

Vierailija
19/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paina 63-64kg. Mulla on sen mallinen vartalo että todellakin takapuolessa on löysää läskiä. Pienet aa-kupin "rinnat" Tiedän kyllä että tarvitsisin kiinteytystä.

Mulla ei ylipainoa ole mutta kyllä haluan tota takapuolta aavistuksen pienemmäksi ja kiinteämmäksi.

Housut mulla on 30 tuumaa tai 40koko.

Minkälaisilla kotikonsteilla voisin kiinteyttää?

Askelkyykyistä olen kuullut mutta en tiä teenkö ihan oikein. Oon tässä muutamana päivänä koittanutkin niitä. Mulla on hirveen vähän aikaa lähteä mihinkään muualle harrastamaan liikuntaa.

Vierailija
20/23 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kerrottakoon, ettei mulla on yläkropassa rasvaa juuri ollenkaan eikä rintoja. Kaikki tuo paino on siis siellä takapuolessa ja reisissä.

ap