Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi niin mieli viedä lapset etelään kesällä. Mutta minne? Rahaa ei ole hirveästi.

Vierailija
10.03.2011 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu ja kivaa on ollut,kuopus oppi uimaan ulkomailla.Oli oikein oma uima-allas pihalla.

Vierailija
2/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä järkeä on lähteä kesällä kun SUomessa on niin pirun hieno kesä? Lähde talvella ja aloita säästäminen NYT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa lähteä etelään, niin suosittelen Pärnua Virossa. Ihanat hiekkarannat! Ei tietysti ole yhtä takuuvarma aurinko- ja hellekohde. Mutta meillä ainakin viime vuoden heinäkuussa tunnelma sään puolesta kuin etelässä. (Tosin Suomessakin tietysti oli.) Lapset olivat yhtä innoissaan paikasta, kuin mitä olivat Espanjassa.

Vierailija
4/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä kielitaidoton jos et uskalla matkustaa perheenä ulkomaille,tuo raha taitaa olla tekosyy.

Vierailija
5/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenähän me juuri olisimme menossakin. Minä ja lapset.

Hiihtolomalla on kalliit matkat. En haluaisi ottaa lapsia pois koulusta kun toinen siirtyy yläasteelle.

Vierailija
6/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pelätään taas että lentokone tippuu alas niin lennetään Ippen kanssa eri koneissa.

Vierailija
7/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenähän me juuri olisimme menossakin. Minä ja lapset.

Hiihtolomalla on kalliit matkat. En haluaisi ottaa lapsia pois koulusta kun toinen siirtyy yläasteelle.

ja menee seiskalle.

Vierailija
8/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarenmaata ajattelin nyt mutta etelä kiehtoo. ap

Jos ei ole rahaa lähteä etelään, niin suosittelen Pärnua Virossa. Ihanat hiekkarannat! Ei tietysti ole yhtä takuuvarma aurinko- ja hellekohde. Mutta meillä ainakin viime vuoden heinäkuussa tunnelma sään puolesta kuin etelässä. (Tosin Suomessakin tietysti oli.) Lapset olivat yhtä innoissaan paikasta, kuin mitä olivat Espanjassa.

Vierailija
9/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Turusta tai Tampereelta Gdanskiin, ja sieltähän löytyy hiekkarantaa kilometritolkulla. Itse olen käynyt siellä vain keväällä/syksyllä, mutta kollegat ovat viettäneet siellä oikein kunnon rantalomaa. Ja kaikki, erityisesti syöminen on halpaa.

Vierailija
10/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä järkeä on lähteä kesällä kun SUomessa on niin pirun hieno kesä? Lähde talvella ja aloita säästäminen NYT.

Ja kyllä se kuule lomasta käy, kun saa makoilla altaalla, käydä ravintolassa syömässä, nauttia auringosta, siivojaa siivoaa huoneen... niin ja kyllä meillä on parempi helteillä etelässä ilmastoidussa hotellihuoneessa kuin kotona tuskaisen kuumassa kodissa imurin varressa heilumassa :)

t. ei ap

Vierailija
11/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös heillä ole ensi kesänä hyvä etelänlentotarjonta - Malaga yms.

Vierailija
12/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä kannattaa tehdä/käydä katsomassa, kun aikuisten kesken lähdemme matkaan keväällä?

Vierailija
13/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana paikka ja halpaa matkustaa! voi mennä omalla autolla! :)

Vierailija
14/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käydään ulkomailla sekä kesällä että talvella, suomen kesä nyt on mitä on... Siihen ei voi luottaa, itse haluan 100% varmaan aurinkoa ja hellettä ainakin viikoksi! Ja muutenkin kiva päästä pois tutuista ympyröistä, inhoan olla lomalla kotona ja mökille meitä ei saa väkisinkään muuta kuin max pari päivää....

Mutta ap, kyllähän niitä edullisiakin matkoja on etelään, jos vaan on valmis sitten tinkimään hotellin tasosta. Esim. Kreikassa on monia tosi kivoja kohteita lapsiperheelle.

Vierailija
15/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä vuokraa mökin meren rannalta.

Siellä on ihan uskomattomat hiekkarannat ja yleensä lämmintä.

Vierailija
16/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kaupunki on upea - se tuhoutui sodassa täysin, mutta on rakennettu uudelleen ihan vanhaan malliin. Meripihka on seudun erikoisuus, siellä myydään siitä valmistettuja koruja.

Sopotin alue on vanhan kylpyläkaupungin oloinen, idyllinen päiväretken kohde. Jos ikävmpää historiaa haluaa muistetta, niin Stutthofin keskitysleiri museoineen on pienen bussimatkan päässä.

Me kävimme eläintarhassa, ja Gdyniassa puhjelaivassa ja akvaariossa (lapset mukana).

Ruoka oli hyvää ja erittäin halpaa, ja ostoskeskuksia löytyi useita. Erityisesti kengät ovat halvempia kuin Suomessa.

Vierailija
17/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Turusta tai Tampereelta Gdanskiin, ja sieltähän löytyy hiekkarantaa kilometritolkulla. Itse olen käynyt siellä vain keväällä/syksyllä, mutta kollegat ovat viettäneet siellä oikein kunnon rantalomaa. Ja kaikki, erityisesti syöminen on halpaa.

Olen ollut Gdanskissa kerran ja siellä on pohjoisen Euroopan hienoimmat rannat siinä Gdanskin vieressä.

Vierailija
18/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuu lämmintä ja matkat ei ole vielä kalliita.

Vierailija
19/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan että Suomessa on kesällä takuuaurinko? Ei missään ja kenen napaa se kaivelee jos joku haluaa kesällä matkalle? Ihme tyyppejä taas täällä kommentoimassa.

Kannattaa ehdottomasti kytätä Ryanairilla halvat lennot Riiaan (Jurmalan biitsit on tosi hyvät), Malagaan tai Italiaan, lentää ainakin Bergamoon.

Vierailija
20/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä vuokraa mökin meren rannalta.

Siellä on ihan uskomattomat hiekkarannat ja yleensä lämmintä.

Siellä on hienommat hiekkarannat kuin esim. missään Kanarialla. Jos säät sattuu kohdalleen, on aivan timangi paikka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi